آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog

سمپاشی بدون بو

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

سمپاشی بدون بو با استفاده از گیاهان موثر جدیدترین روش برای از بین بردن جانوران یا حشرات آزاردهنده همچون سوسک، ساس، موریانه و کنه کبوتری است. حشرات موذی و جانوارنی چون موش توانایی انتقال انواع پاتوژن های بیماری زا را داشته و می توانند در سریع ترین زمان، انواع بیماری و باکتری را به انسان منتقل کنند. حشراتی چون کنه کبوتری و ساس ها به محض تولد، خونخواری را آغاز می کنند.

به همین دلیل رعایت بهداشت در مقابل این حشرات و از بین بردن آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سمپاشی بدون بو برای محیط هایی همچون رستوران ها و هتل ها بهترین گزینه است چرا که ایجاد بوی نامطبوع موجب نارضایتی مشتریان خواهد شد. بنابراین چنانچه صاحب هتل و رستوران هستید برای دفع حشرات موذی از سمپاشی بدون بو و بی ضرر بهره مند شوید.

سمپاشی بدون بو ادارات

بهترین و موثرترین روش برای دفع آفات

کنه کبوتری، سوسک و ساس ها از جمله جانوران آزاردهنده در محیط ها مخصوصاً محیط های کاری به شمار می روند. در صورت تجمع هر یک از این جانوران، اختلالاتی در محیط ایجاد می شوند که برای رفع این اختلالات هر چه سریع تر باید این موجودات را از بین برد. ساس ها از جمله جانورانی هستند که به آسانی از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شوند.

به طور مثال چنانچه ساس روی وسایل شخصی یک فرد چسبیده باشد و آن فرد به مکان دیگر برود، سریعاً به مکان جدید نیز منتقل می شود. در واقع تجمع ساس ها در محیط، بسیار سریع انجام می شود زیرا قدرت تکثیر و تولید مثل بالایی نیز دارند. میزان انتقال کنه کبوتری نسبت به ساس ها اندکی کمتر است اما ضررات این حشره موذی بسیار خطرناک و آسیب رسان می باشد.

کنه کبوتری در طول روز میان درز و شکاف های موجود در محیط پنهان می شود و در شب به دلیل یافتن غذای مناسب از پناهگاه بیرون می آید. تجمع شدید کنه در لانه کبوتر موجب مرگ کبوترها شده و بوی تعفن شدید در محیط ایجاد می شود.

لازم به ذکر است که کنه کبوتری از خون گرم انسان تغذیه می کند و انتقال دهنده هر گونه بیماری عفونی است بنابراین گزش آن خطرات جدی را برای انسان به بار خواهد آورد. شوک آنافیلاکسی از جمله عواقب گزش کنه کبوتری است.

با ایجاد شوک آنافیلاکسی فرد مورد حمله قرار گرفته احساس گر گرفتگی کرده و ممکن است درگیر دردهای شکمی، اسهال، استفراغ، تهوع و تورم زبان و لب شود. علاوه بر این پوست در اثر گزش کنه قرمز خواهد شد. گزش کنه کبوتری مشکلات تنفسی، نامنظم کردن نبض قلب و مشکلات دیگر را ایجاد می کند. 

موثرترین سمپاشی بدون بو در اداره ها

شرکت آرامان سم یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه سمپاشی حشرات آزار دهنده و بیماری زا است. هدف از تاسیس این شرکت ارائه موثرترین روش ها برای سمپاشی دقیق و بی ضرر است. صاحبان ادارات، شرکت ها، کارخانه جات و هتل ها برای رعایت اصول بهداشتی باید هر ساله نسبت به سمپاشی سوسک، کنه کبوتری،  ساس و آفات اقدام کنند.

سمپاشی از طریق سموم مشکلات بسیاری را در محیط های پر رفت و آمد ایجاد می کرد به طوری که ممکن بود از طریق سمپاشی سلامت انسان ها نیز به خطر بیفتد اما امروزه از طریق متدهای پیشرفته و مواد گیاهی امکان سمپاشی بدون ضررنیز فراهم شد.

مراحل سمپاشی بدون بو

مراحل سمپاشی بدون بو

عملیات سمپاشی بدون بو دارای مراحلی است که تیم آرامان سم با دقت فراوان این مراحل را پشت سر می گذارد. ابتدا صاحب آپارتمان یا ساختمان باید در سریع ترین زمان ممکن با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرد، سپس مشاوره های رایگان به افراد ارائه می شوند. تیم قدرتمند آرامان سم با استفاده از مواد گیاهی هیچ بویی را در محیط پخش نمی کنند.

جالب است بدانید گیاهان مصرفی برای از بین رفتن حشرات کاملاً خوردنی است و هیچ ضرری برای سلامت انسان ندارد. پس از برآورد هزینه در روز و زمان مشخص تیم متخصص به مکان مورد نظر مراجعه کرده و عملیات سمپاشی بدون بو را آغاز می کند.

روش های ریشه کن کردن حشرات

سمپاشی بدون بو یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن حشرات است. اما این نوع سمپاشی باید توسط افراد متخصص به وسیله تجهیزات مخصوص انجام شود. در غیر این صورت ممکن است وضعیت موجود را خطرناک تر کنید. مسلماً افراد قدیمی در صورت مشاهده حشرات به روش های سنتی و قدیمی متوسل می شوند.

انجام روش های سنتی ممکن است بخش جزئی از حشرات را از بین ببرند اما مطمئن باشید ریشه کن کردن و نابودی تمام حشرات تنها توسط تیم حرفه ای انجام خواهد شد. دانش سمپاشی و تجربه کافی لازمه نابودسازی این حشرات موذی است. بنابراین چنانچه شما صاحب کسب و کار هستید و نسبت به حضور حشرات در محیط کار شک کرده اید، بی معطلی با مشاوران تماس بگیرید و از آن ها کمک بخواهید. خدمات موثر تیم آرامان سم امکان نابودی و سرنگونی حشرات آزاردهنده را برای شما فراهم می کند.

سریع ترین روش سمپاشی حشرات

تیم آرامان سم با ارائه بهترین روش ها با سمپاشی بدون بو قادر به نابودسازی حشرات موذی است. لازم به ذکر است که کنه کبوتری از دسته حشرات مقاوم و سرسخت است. بنابراین در برابر سموم معمولی و آفت کش ها بسیار از خود مقاومت نشان می دهد. تنها روش برای ریشه کن کردن حشرات و خلاص شدن از شرشان بهره گیری از سمپاشی گیاهی بدون بو است. این روش هیچ گونه آلرژی یا حساسیتی به پوست انسان نمی دهد.

هزینه سمپاشی بدون بو

صاحبان هتل ها، اداره ها و کارخانه جات تمایل دارند پیش از هر اقدامی لیست هزینه سمپاشی بدون بو را مشاهده و بررسی کنند. این افراد برای مطلع شدن از لیست قیمت می توانند به شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرند و با کارشناسان در این زمینه صحبت کنند.

هزینه سمپاشی بدون بو به عوامل متعددی اعم از مکان سمپاشی و نوع کسب و کار بستگی دارد. به عنوان مثال ماشین آلات بسیاری در کارخانه جات نصب شده اند و ممکن است حشرات به روی ماشین آلات نیز تجمع کرده باشند. بنابراین برای مطمئن شدن باید درون تمام درزها و شکاف ها سمپاشی صورت بگیرد.

در غیر این صورت تنها با سمپاشی بخش محدودی از محیط ممکن است تنها آن بخش از آلودگی پاکسازی شود. بنابراین حشرات مجدد محیط پاکسازی شده را به سرعت آلوده می سازند.

مبارزه و سمپاشی بدون بو را به تیم آرامان سم بسپارید تا با مقرون به صرفه ترین هزینه موثرترین روش برای پاک سازی محیط به کار رود.

هزینه سمپاشی بدون بو

مجوزهای لازم برای سمپاشی بدون بو

انجام سمپاشی بدون بو توسط هر فردی امکان پذیر نیست، تنها افرادی می توانند این عملیات را انجام دهند که از نظر وزارت بهداشت مورد تایید واقع شده باشند. تیم مورد نظر باید مجوزهای رسمی از دانشگاه علوم پزشکی را داشته باشند و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی بهترین روش برای سمپاشی بدون بو را استفاده کنند.

به هیچ وجه نباید به طور خودسرانه نسبت به نابودسازی حشرات و موش ها اقدام کرد. هر گونه اقدام خودسرانه ممکن است وضعیت را بدتر کند. بنابراین مهمترین توصیه ما به شما در ابتدا حفظ خونسردی و تماس سریع با مجموعه است.

فاصله زمان مشاهده کنه کبوتری، ساس و سوسک تا زمان تماس گرفتن شما باید بسیار اندک باشد. هر چقدر شما زودتر با مجموعه آرامان سم تماس بگیرید از تجمع و تکثیر آن ها زودتر جلوگیری خواهید کرد.

تیم متخصص سمپاشی بدون بو

هدف از سمپاشی بدون بو عدم ایجاد بوی ناخوشایند در فضای کار است. تیم متخصص آرامان سم با هدف نابود سازی جانوران موذی از روش های بی خطر استفاده می کنند. دلیل تماس با مجموعه آرامان سم این است که این تیم با داشتن علم کافی در این زمینه توانسته است به وسیله یک سری گیاه به نابود سازی حشرات و جانوران موذی بپردازد و توسط آنها محیط کار را از هر گونه آلودگی پاکسازی نماید.

جالب است بدانید تمام ترفندهای اجرایی توسط آرامان سم بدون بو و بدون هر گونه ضرر است. در واقع این روش ها مخصوص محیط های پر رفت و آمد و شلوغ است تا هیچ اختلالی در محیط ایجاد نگردد. برای کسب هر گونه اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

 

سوالات متداول

آیا فقط منازل به سمپاشی نیاز دارند؟

خیر محل کار مخصوصاً رستوران ها و هتل ها بسیار در معرض آلودگی حشرات و جانداران موذی هستند. بنابراین سمپاشی این مکان های عمومی ضروری و لازم است.

نحوه درخواست سمپاشی ؟

برای درخواست سمپاشی کافی است با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان هماهنگی های لازم را به سرعت انجام خواهند داد.

آیا سمپاشی همراه با بوی خاصی است؟

خیر سمپاشی بدون بو یکی از مزایای مهم خدمات سمپاشی آرامان سم است. بنابراین با خیال آسوده درخواست خود را در سایت ثبت کنید.

از کجا بفهمیم کدام شرکت، سمپاشی را دقیق تر انجام می دهد؟

نظرات مثبت مشتریان و سابقه شرکت، نشان دهنده درست کار بودن شرکت مورد نظر است. هدف اصلی شرکت آرامان سم دفع هرگونه جاندار موذی و پاکسازی محیط ها است.

خدمات سمپاشی چقدر هزینه دارد؟

هزینه خدمات سمپاشی نسبت به دفع آفات و جانداران موذی به صرفه و مناسب است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها با شرکت تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :