آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog
  • خانه
  • بلاگ
  • چگونه از ورود حشرات موذی و آفات در فصل پاییز پیشگیری کنیم؟

چگونه از ورود حشرات موذی و آفات در فصل پاییز پیشگیری کنیم؟

۲۶ مهر ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

چگونه از ورود حشرات موذی و آفات در فصل پاییز پیشگیری کنیم؟ چنانچه از وجود حشرات موذی در منزل یا محیط کار خسته شده اید، سمپاشی محیط مورد نظر را به شرکت آرامان سم بسپارید. مطمئناً با ورود جانداران و حشرات موذی به دنبال علت ورود آن ها و راه های پیشگیری و نابودی آن ها خواهید بود. متاسفانه با کاهش دما و شروع فصل پاییز و زمستان بیشتر شاهد وجود حشرات موذی خواهیم بود. حشرات از سرما بیزارند به همین دلیل با ورود به منزل و محیط کار به دنبال یافتن مواد غذایی و گرما هستند. بنابراین تصور اینکه فقط در منزل شما تعداد حشرات بیشتر شده اشتباه است. همه خانواده ها با شروع فصل پاییز و زمستان در معرض تجمع حشرات موذی قرار می گیرند. مخصوصاً محیط های مرطوب مورد علاقه حشرات است و گرما و غذا حشرات را به خود جذب می کنند. در ادامه توجه شما را راه های پیشگیری از ورود حشرات جلب خواهیم کرد.

سمپاشی حشرات موذی

سمپاشی حشرات موذی

سمپاشی حشرات موذی رایج ترین نوع خدمات شرکت آرامان سم است. زیرا بیشتر مشتریان از ورود حشرات به خدمات سمپاشی روی می آورند. افراد در فصل پاییز علاوه بر سوسک، ساس و کنه با حشراتی چون مورچه و عنکبوت نیز بیشتر مواجه می شوند. مورچه ها در فصل پاییز برای ذخیره آذوقه زمستان به بیرون از لانه ها آمده و در مناطق گوناگون به دنبال غذا می روند.

چنانچه منزل شما در معرض تابش خورشید قرار گرفته حشرات نیز در منزل شما رویت خواهند شد زیرا بسیار به گرما علاقه مندند. این حشرات راه های نفوذ به منزل را پیدا کرده و خود را به داخل می رسانند. بهتر است در صورت مشاهده هرگونه حشره و جاندار موذی سریعاً با شرکت خدمات سمپاشی تماس بگیرید تا کارشناسان با تجهیزات و سم مخصوص محیط منزل یا محیط کار را به سرعت پاکسازی کنند.

روش های جلوگیری از ورود حشرات

نظافت پارکینگ و حیاط منزل، نگهداری مواد غذایی در ظرف سر بسته و کنتزل لوله های آب شوفاژها از جمله روش های جلوگیری از ورود حشرات به شمار می روند. علاوه بر این موارد بررسی سقف منزل، پوشاندن درزهای خانه، ایمن کردن دودکش ها، ترمیم توری های پنجره ها، بررسی لباس های قدیمی و بررسی کالای خواب نیز از روش های پیشگیری و جلوگیری از ورود حشرات هستند. اما بهترین و مطمئن ترین روش کارساز سمپاشی اصولی و دقیق به صورت حرفه ای است. سموم گیاهی دفع آفات موجب نابودی حشرات و جانداران موذی خواهند شد. بنابراین بهتر است از سمپاشی های دوره ای برای دفع حشرات موذی استفاده کنید.

عوامل جذب کننده حشرات موذی

  • درختان، بوته های گل و چوب های درختان موجب جذب حشرات می شوند. بنابراین حتماً چوب ها را از محیط دور کرده و درختان را هرس کنید. در غیر این صورت مسلماً شاهد حجم عظیمی از حشرات خواهید بود.
  • زیرزمین منزل و یا پشت بام از نقطه مکان هایی است که هوا در آن بسیار کم در گردش است. بنابراین محل خوبی برای ساخت حشرات اعم از مورچه ها خواهد بود.
  • نشتی لوله های آب شوفاژها ممکن است موجب قارچ شود و یا حشرات بسیاری را جذب کند. بررسی مسیر لوله های آب موجب عدم تجمع حشرات خواهد شد
  • مناطقی مانند شمال کشور که بارش باران فراوان است، سقف ها در معرض خرابی و پوسیدگی قرار می گیرند. علاوه بر این، نم دار بودن سقف ها حشرات را به خود جذب کرده و آلودگی را افزایش می دهد.
  • درز و منافذ کنار درب و پنجره ها به حشرات کمک کرده تا راحت تر به محیط درون منزل یا محیط کار داخل شوند. همچنین دریچه کولر نیز مسیر ورود حشرات موذی را هموار می کند.

روش های جلوگیری از ورود حشرات

سمپاشی منزل

وجود حشرات موذی اعم از سوسک ها، ساس ها، مورچه ها و ... موجب نگرانی اعضای خانواده می شود. همچنین برخی از این حشرات موجب انتقال بیماری شده و به جان انسان آسیب وارد می کنند. بنابراین سمپاشی منزل برای حفظ سلامت انسان ها و حفظ آرامش اعضای منزل بسیار اهمیت دارد.

سمپاشی منزل مستلزم رعایت یک سری استانداردهای خاص است، به همین دلیل افراد عادی نمی توانند به درستی حشرات موذی را از محیط دفع سازند. چنانچه شما نیز از وجود حشرات در منزل نگران شده اید، همین حالا با شرکت سمپاشی آرامان سم تماس بگیرید. این شرکت دارای تیم تخصصی با مهارت بالا است و به وسیله ابزار و تجهیزات مخصوص محیط آلوده به آفات را پاکسازی می کنند. سموم استفاده شده در این شرکت گیاهی و ارگانیک است به همین دلیل نیازی به تخلیه منزل نیست و افراد می توانند در منزل حضور داشته باشند. علاوه بر این پس از انجام عملیات سمپاشی نیازی به شستشوی وسایل منزل نمی باشد.

سمپاشی هتل

سمپاشی هتل از جمله سمپاشی های حساس است زیرا اگر اصولی صورت نگیرد ممکن است برای سلامت جان مسافران هتل خطرآفرین باشد. هتل دارای چند طبقه با اتاق ها و سرویس های متعدد و رستوران است. بنابراین در معرض هجوم حشرات موذی قرار گرفته اند. شرکت آرامان سم برای دفع آفات هتل ها از سموم گیاهی و بی بو استفاده می کنند. به طوری که سمپاشی در حضور مسافران و انسان ها هیچ مشکلی برای سلامت آنها ایجاد نکند.

چنانچه مسافری در هتل سوسک، موش و دیگر جاندار موذی مشاهده کند، اعتبار هتل کاهش می یابد. بنابراین اگر صاحب هتل و مسافرخانه هستید پیش از ورود هرگونه حشره و جاندار موذی به فکر سمپاشی دوره ای باشید. هزینه سمپاشی هتل ها در مقابل مزایای آن کاملاً به صرفه است. با یک سهل انگاری ساده اعتبار هتل خود را در معرض خطر قرار ندهید.

سمپاشی موش در هتل نیز علاوه بر جلوگیری از ایجاد آلودگی از خسارت های بزرگی همچون آتش سوزی نیز جلوگیری می کند. همانطور که می دانیم موش ها و موریانه ها ممکن اسن سیم های برق موجود در هتل ها را بجوند. این جویدن موجب اتصالی برق و آتش سوزی خواهد شد.

سمپاشی رستوران

سمپاشی رستوران نیز از جمله سمپاشی های مهم و حیاتی است. سوسک های ریز و درشت، موش ها، مورچه ها و سایر حشرات برای ذخیره مواد غذایی به انبار یا آشپزخانه رستوران هجوم می برند. تولید و مثل این حشرات و عدم مقابله با آنها خسارت مالی و جانی بسیاری به صاحب رستوران وارد خواهد کرد. در واقع عدم سمپاشی به موقع موجب پخش آلودگی به نقاط مختلف رستوران می شود.

سمپاشی رستوران بهترین و موثرترین روش برای دفع حشرات موذی است. شرکت آرامان سم با استفاده از سموم ارگانیک و گیاهی هیچ آسیبی به مواد غذایی موجود وارد نخواهد کرد. تخصص و دانش مورد نیاز در سمپاشی از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین از هرگونه اقدام خودسرانه بپرهیزید. استفاده از مواد شیمیایی نه تنها حشرات موذی را از بین نبرده بلکه موجب آلودگی مواد غذایی موجود نیز می شود. کنترل و دفع آفات و حشرات به تجهیزات و دانش فنی خاصی نیاز دارد که تیم آرامان سم از مهارت کافی در این زمینه برخوردار هستند. بنابراین با یک تماس ساده می توانید درخواست سمپاشی خود را اعلام کنید.

مزایای خدمات شرکت سمپاشی آرامان سم

مزایای خدمات شرکت سمپاشی آرامان سم

هدف اصلی شرکت آرامان سم مقابله با ورود حشرات موذی به منزل و محل کار است. این شرکت با دستیابی به تخصص مورد نیاز و تهیه سموم گیاهی خدمات خود را از سایر شرکت ها متمایز ساخته است. استفاده از سموم شیمیایی در مکان های عمومی اعم از هتل و رستوران ها موجب ایجاد خسارت های متعددی خواهد شد. خسارت هایی که جبرانشان انجام نشدنی یا بسیار سخت است.

شرکت آرامان سم، سمپاشی حشرات موذی، سمپاشی سوسک و سایر جانداران موذی را با ابزار و سموم مخصوص انجام می دهد. به طوری که آفات ایجاد شده پس از سمپاشی به طور کامل ریشه کن خواهند شد. ناگفته نماند تجربه بالا در زمینه سمپاشی و مهارت بسیار بالا موجب جلب رضایت مشتریان شده است.

جمع بندی

میزان مسئولیت پذیری شما مهم ترین عامل پیشگیری از ورود حشرات است. اگر به موقع و سریع شرکت خدمات سمپاشی را از وجود حشرات مطلع کنید، هیچ مشکل خاصی برای محیط مورد نظر ایجاد نخواهد شد. اما اگر بخواهید به وسیله مواد شیمیایی و روش های غیر استاندارد به پاکسازی محیط بپردازید، عواقب بدی در انتظار شما و کسب و کارتان خواهد بود. با سمپاشی گیاهی و پرداخت هزینه مقرون به صرفه می توانید امنیت و آرامش روانی و جانی اعضای منزل یا محیط کار را حفظ کنید.

 

سوالات متداول

هزینه خدمات سمپاشی چقدر است؟

ارائه خدمات سمپاشی قیمت و هزینه مشخصی ندارد. نوع مکان، متراژ محیط، نوع آفات و عوامل دیگر روی هزینه سمپاشی تاثیرگذارند.

از کجا بفهمیم چه زمانی برای سمپاشی مناسب تر است؟

شما بهتر است از مشاوره های رایگان شرکت سمپاشی آرامان سم استفاده کنید.

چگونه با شرکت سمپاشی ارتباط برقرار کنیم؟

از طریق شماره تلفن موجود در سایت با کارشناسان تیم آرامان سم ارتباط برقرار کنید.

از طریق شماره تلفن موجود در سایت با کارشناسان تیم آرامان سم ارتباط برقرار کنید.

به دلیل استفاده از سموم گیاهی و بی خطر نیازی به تخلیه وسایل منزل نیست.

بعد از مشاهده حشرات موذی چه اقدامی ضروری است؟

در صورت مشاهده حشرات موذی هر چه سریع تر با شرکت آرامان سم تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :