آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog
  • خانه
  • بلاگ
  • آشنایی با مورچه و راه های مقابله با آن

آشنایی با مورچه و راه های مقابله با آن

۲۲ آذر ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

آشنایی با مورچه و راه های مقابله با آن برای مکان های متعدد لازم و ضروری است. چرا که این حشره خود را از هر درز و سوراخی به داخل محیط وارد می کند. این حشره از دسته نازک بالان بوده و حدوداً دارای 22000 گونه مختلف است.

هر گروه از ویژگی های شکل ظاهریشان اعم از شاخک و کمر قابل تشخیص هستند. اجتماع مورچه ها در محیط شامل مورچه های ماده و مورچه های نر نطفه دار می شود. به همین دلیل روز به روز این اجتماع گسترده و گسترده تر می شود. سیکل زندگی مورچه ها با سیکل زندگی سایر حیوانات متفاوت است. تخم، لارو، شفیره و بالغ سیکل زندگی مورچه ها می باشد.

جالب است بدانید که مورچه های ماده با توانایی باردار شدن را ملکه و ماده های عقیم را مورچه های کارگر می گویند. مورچه های کار به جای تولید مثل به جمع آوری آذوقه و نگهداری انبار غذا مشغول می شوند.. در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری در مورد آشنایی با مورچه و راه های مقابله با آن بدست خواهید آورد. 

آشنایی بامورچه

شناخت مورچه

مورچه ها حشرات ریز فعالی هستند که بدون داشتن بینی، بویایی بسیار قوی دارند. آنها از طریق شاخک ها یکدیگر را شناخته و با هم ارتباط برقرار می کنند. اجزای بدن مورچه شامل چشم مرکب، مغز، دهان و آرواره می باشد. این حشرات روی بدن خود باکتری را از جایی به جای دیگر انتقال می دهند. اجتماع مورچه ها در منزل، محل کار و بیمارستان ها عواقب ناخوشایندی خواهد داشت. چرا که آلودگی غذایی ناشی از اجتماع مورچه ها موجب انتقال انواع بیماری خواهد شد. 

مورچه ها دارای عمر طولانی بوده و به راحتی از بین نمی روند. ملکه ها حدود 15 سال و مورچه های کارگر حدود 7 سال عمر دارند. بهترین و موثرترین روش دفع مورچه ها نابود کردن لانه و مخفیگاهشان است. وجود مورچه در منزل و هر مکان دیگر برای افراد دردسرساز خواهد شد. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال بهترین روش دفع مورچه ها هستند. 

در کجا بیشتر مورچه ها اجتماع پیدا می کنند؟

مورچه ها از جمله حشرات جان سخت به شمار می روند. زیرا در بدترین شرایط نیز تولید مثل خود را انجام داده و به آمار مورچه ها می افزایند. تجمع مورچه ها پس از باکتری موجب تجزیه کره زمین می شود. مورچه ها در هر قسمت از بدن دارای سیستم عصبی اختصاصی هستند، به همین دلیل با شرایط سخت بهتر از سایر جانوران از خود مقاومت نشان می دهند. 

چنانچه مواد غذایی در فضایی باز قرار گیرد مورچه ها به سرعت خود را به آن محل می رسانند. مخصوصاً شب هنگام تجمع مورچه ها و فعالیتشان بسیار بیشتر از روز می شود. آب و هوای گرم و مرطوب مورد علاقه مورچه ها است، به همین دلیل در فصل گرم سال یعنی تابستان بیشتر با اجتماع مورچه ها مواجه می شویم. بهترین روش برای نابودی حشرات، سمپاشی اصولی است. البته عملیات سمپاشی باید بر اساس استانداردهای لازم به وسیله لوازم مخصوص انجام شود. در غیر این صورت انجام سمپاشی شیمیایی اصلا توصیه نمی شود.

سمپاشی مورچه در منزل و مکان های عمومی

سمپاشی مورچه در منزل از مهمترین فعالیت های تخصصی شرکت آرامان سم است. در صورت مشاهده مورچه ها سریعاً با شرکت تماس بگیرید. مورچه ها در سوراخ های موجود در فضا خود را پنهان می کنند. بنابراین تعداد مورچه ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما با چشم می بینید. نابودی و دفع مورچه های منزل خود را به تیم متخصص این کار بسپارید تا مورچه ها به صورت اصولی در محیط ریشه کن شوند. مورچه ها برخی بالدار و برخی بی بالند اما دفع مورچه های بالدار اندکی دشوارتر است.  

سمپاشی مورچه در رستوران و هتل ها

سمپاشی رستوران و سمپاشی هتل باید اصولی و توسط افراد حرفه ای انجام شوند. رستوران، محل پخت و فروش انواع مواد غذایی است، به همین دلیل احتمال تجمع حشرات متعدد اعم از مورچه ها بسیار زیاد است، بنابراین چنانچه صاحب رستوران یا هتل هستید برای دریافت خدمات سمپاشی موثر و حرفه ای با شرکت سمپاشی آرامان سم تماس بگیرید.  چرا که این شرکت با استفاده از مواد گیاهی و طبیعی می تواند بدون ایجاد بوی نامطبوع به سرعت محیط آلوده شده را از آفات ایجاد شده پاکسازی نماید. استفاده از مواد ارگانیک نیاز به تخلیه محیط را حذف کرده و پس از شستشو نیز به شستن لوازم موجود در محل نیازی نخواهد بود. 

سمپاشی مورچه در رستوران و هتل ها

محاسبه هزینه سمپاشی مورچه در کارگاه و انباری

محاسبه هزینه سمپاشی انباری، سمپاشی کارگاه و سمپاشی بیمارستان ها به مساحت محیط مورد نظر، میزان تجمع مورچه ها و فاصله مکانی محیط بستگی دارد. همچنین میزان سموم استفاده شده و میزان انرژی استفاده شده نیز در محاسبه قیمت سمپاشی مورچه تاثیر گذار است. 

قیمت سمپاشی مورچه در آرامان سم مقرون به صرفه است چرا که شما با پرداخت هزینه ضمانت ریشه کن شدن مورچه ها را از شرکت دریافت خواهید کرد. البته برای مطلع شدن از قیمت سمپاشی منزل می توانید با کارشناسان و پشتیبانان سایت نیز صحبت کنید. 

سموم استفاده شده در شرکت آرامان سم مجوز وزارت بهداشت داشته و به دلیل ارگانیک بودن هیچ عوارض و هیچ خسارتی نخواهد داشت. 

بهترین سم برای دفع مورچه ها

تجمع مورچه ها در هر محیطی امکان پذیر است. شرکت ها، ادارات، پارکینگ ها،بیمارستان ها و مراکز درمانی ممکن است با آفات حشرات روبرو شوند. بنابراین سموم مورد استفاده باید بی خطر و موثر انتخاب شوند. سموم موجود در بازار از نوع شیمیایی است و به جان انسان و سلامت طبیعت ضرر وارد می کنند. تیم حرفه ای آرامان سم با یافتن کلونی مورچه ها و استفاده از سموم بی ضرر دفع مورچه ها را به مشتری تضمین می دهند. سم استفاده شده دارای ماندگاری طولانی مدت بوده و با شرایط محیط زیست سازگار است. عدم ایجاد بوی نامطبوع و مقرون به صرفه بودن قیمت سمپاشی مورچه از مزیت های تماس با شرکت خدمات سمپاشی آرامان سم است. 

ما با در نظر گرفتن شرایط هر محیط نحوه سمپاشی را تغییر خواهیم داد. سمپاشی بیمارستان ها و مراکز درمانی، سمپاشی کارخانجات بزرگ و سمپاشی پارکینگ نیز از دیگر خدمات این شرکت به شمار می روند. 

روش های پیشگیری از تجمع مورچه ها

شما به منظور پیشگیری از ورود حشرات باید سطل زباله منزل را زود به زود خالی کنید. همچنین خوراکی های آزاد در محیط را به کمک پلاستیک یا هر چیز دیگری بپوشانید. چرا که مورچه ها به شدت به مواد غذایی موجود در محیط حساسند. چنانچه دارای حیوان خانگی هستید، بدانید که تمیز کردن مداوم خانه حیوان و همچنین قسمت غذاخوری آن اهمیت بسیار زیادی دارد. مورچه ها از هر درز و سوراخی رد می شوند. بنابراین برای جلوگیری از ورود مورچه ها تمام حفره های موجود در منزل را بپوشانید. 

ریشه کن کردن مورچه ها در ادارات

ریشه کن کردن مورچه ها در ادارات

سمپاشی ادارات و شرکت ها به دلیل حضور پرسنل اندکی با دشواری همراه است چرا که سلامت جان آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. برای جلوگیری از هر پیشامد بد سمپاشی مورچه را به شرکت آرامان سم بسپارید. مواد مورد استفاده این شرکت هیچ ضرری برای جان انسان ها ندارد به همین دلیل سمپاشی مورچه در حضور پرسنل نیز انجام خواهد شد. عدم دفع مورچه و حشرات در محل کار موجب حواس پرتی پرسنل می شود. بنابراین در صورت مشاهده حشرات موذی سمپاشی شرکت و ادارات را به ما بسپارید. 

عدم رعایت بهداشت و ریختن باقی مانده غذا در کف زمین عوامل تجمع مورچه ها شمرده می شوند. مورچه ها در شب برای ذخیره آذوقه از کلونی خود خارج شده و فضای منزل یا محل کار را آلوده می کنند. ریشه کن کردن هرگونه آفات اعم از موش ها و حشرات خدمات شرکت آرامان سم است. در صورت تمایل می توانید با شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید. همچنین می توانید پاسخ تمام سوالات خود را از کارشناس مربوطه دریافت کنید.

شرکت آرامان سم برای نابودی و دفع مورچه ها به پیدا کردن ملکه و کلونی می پردازد. چرا که در هر کلونی میلیون ها مورچه پنهان شده اند. در واقع این شرکت با بهره گیری از تجهیزات مخصوص و سموم گیاهی و طبیعی می تواند به طور کامل محل آلوده شده از آفت ایجاد شده تمیز و پاک کند.

برای ثبت درخواست سمپاشی با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید. ضمن دریافت مشاوره های رایگان آدرس محل آلوده را به کارشناس اعلام کنید تا کارشناسان سریعاً با تجهیزات لازم خود را به آنجا برسانند. 

 

سوالات متداول

آیا وجود مورچه در محیط موجب انتقال بیماری می شود؟

بله، مورچه ها با حمل باکتری از نقطه ای به نقطه ای دیگر حساسیت ها و عوامل بیماری را به افراد منتقل می کنند.

آیا استفاده از سموم شیمیایی برای نابودی مورچه ها توصیه می شود؟

خیر سموم شیمیایی به سلامت جان انسان ها آسیب وارد می کنند.

سیکل زندگی مورچه ها

تخم،لارو، شفیره و بالغ سیکل زندگی مورچه ها است.

عوامل تاثیرگذار روی تجمع مورچه ها

مورچه ها به منظور جمع آوری غذا از پناهگاهشان بیرون می آیند. بنابراین بیرون نگه داشتن مواد غذایی و عدم رعایت بهداشت و تخلیه سطل زباله روی تجمع مورچه ها تاثیرگذار است.

هزینه سمپاشی مورچه در منزل یا محل کار چقدر است؟

هزینه سمپاشی مورچه به عوامل متعددی اعم از مساحت محل مورد نظر و میزان سموم استفاده شده بستگی دارد.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :