آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog
  • خانه
  • بلاگ
  • روش مبارزه و چگونگی از بین بردن موریانه

روش مبارزه و چگونگی از بین بردن موریانه

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

دراین مقاله روش مبارزه و چگونگی از بین بردن موریانه را به شما خواهیم گفت. از بین بردن موریانه با بهره گیری از متدهای روز دنیا توسط شرکت سمپاشی کاربلد به خوبی انجام پذیر است. ساختمان های ادارات، سازمان ها، منزل ها، هتل ها و رستوران ها ممکن است به موریانه آلوده شوند. این مکان ها برای از بین بردن آلودگی و دفع هر گونه آفات باید از خدمات سمپاشی آرامان سم استفاده کنند تا بی دغدغه در سریع ترین زمان به طور دقیق و اصولی محیط مورد نظر پاکسازی گردد.

تنها کافی است در صورت مشاهده هرگونه موریانه و حشره با شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان با تجهیزات مخصوص به مکان مورد نظر مراجعه کنند. سموم استفاده شده در آرامان سم گیاهی است و هیچ گونه آسیبی به بدن انسان وارد نمی کند، به همین دلیل عملیات سمپاشی بدون ترک محل و به سرعت انجام می شود.

موریانه چیست

موریانه چیست؟

موریانه یک سری حشرات آزار دهنده هستند که با بدن نرمشان به کندی روی سطوح مختلف حرکت می کنند. این حشرات عاشق تاریکی هستند و در محیط های روشن خود را نشان نمی دهند. به همین دلیل ممکن است از حضور موریانه ها دیرتر آگاه شوید.

موریانه ها داخل هر گونه سازه چوبی خود را جای داده و به دور از دید شما درون چوب ها خرابی های متعدد ایجاد می کنند. بنابراین اگر متوجه حضور موریانه در درون سازه چوبی شدید، بی درنگ سریعاً با مجموعه سمپاشی آرامان سم تماس بگیرید. زیرا هر چقدر زودتر کارشناسان مجموعه حاضر شوند، عملیات سمپاشی و نیز راحت تر و کم هزینه تر انجام می شود.

اهمیت سمپاشی موریانه

سمپاشی موریانه یکی از مهم ترین خدمات آرامان سم است. بنابراین بهتر است در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید. این نوع حشره قادر است خود را به سقف برساند یا در عمق دیوارهای منزل سکونت کند. بنابراین برای از بین بردن اصولی این جاندار باید با تیم سمپاشی موریانه سریعاً تماس بگیرید.

افراد در صورت مشاهده موریانه ممکن است گمان کنند که خود به تنهایی با انجام یک سری اقدامات می توانند موریانه های موجود را دفع سازند. اما بهتر است برای از بین بردن موریانه ها به دنبال راه حل آسان و اصولی باشید. جالب است بدانید که موریانه ها مانند دیگر حشرات اعم از مورچه و زنبور زندگی دسته جمعی دارند، به همین دلیل عده زیادی از این حشره در سازه چوبی و ... اجتماع می کنند.

سمپاشی موریانه منزل

سمپاشی موریانه منزل باید توسط فرد کاربلد با تجهیزات مخصوص انجام شود تا به طور کامل موریانه های منزل دفع شوند. موریانه ها ممکن است از طریق سازه های چوبی وارد منزل شوند؛ زیرا معمولاً این نوع حشره خود را به سازه های چوبی رسانده و از آن طریق به تدریج تخم گذاری را آغاز می کند. یک سری موریانه ها در زیر زمین قرار گرفته اند و از طریق شاخه های درخت و تونل های ایجاد شده خود را به روی زمین می رسانند. موریانه هایی که زیر زمین مشغول خرابی های متعدد هستند، موجب خسارت های بسیار روی سازه های چوبی می شوند.

شرکت آرامان سم به کمک کارشناسان متخصص و تجربه فراوان توانسته اند سمپاشی موریانه منزل را با هزینه مناسب انجام دهد. مبارزه با موریانه ها باید بر اساس استانداردهای موجود و اصولی توسط مجموعه حرفه ای مرحله به مرحله صورت بگیرد. در غیر این صورت ممکن است با اقدامات خودسرانه دفع آفات را سخت تر و طولانی تر نمایید. در برخی مواقع موریانه ها در منزل آنچنان نفوذ می یابند که خسارت وارد شده توسط آن ها از خسارت بلاهای طبیعی نیز بیشتر می شود.

شرکت آرامان سم در عرصه سمپاشی موریانه توانسته است گام مهمی بردارد. به طوری که تمام موریانه های منازل که توسط این شرکت سمپاشی شده اند، به طور کامل ریشه کند و نابود شده اند. بنابراین با خیال راحت می توانید عمل سمپاشی منزل را به این تیم حرفه ای بسپارید.

سمپاشی موریانه

سمپاشی موریانه رستوران

سمپاشی موریانه رستوران بسیار مهم است، به همین دلیل باید بسیار حرفه ای و اصولی به وسیله سموم گیاهی انجام شود. انتخاب نوع سم و نحوه سمپاشی در رستوران ها بسیار اهمیت دارد. بنابراین به منظور سمپاشی موریانه در رستوران حتما از مجموعه خدمات شرکت معتبر استفاده کنید.

در غیر این صورت ممکن است با انجام سمپاشی شیمیایی تمام مواد غذایی موجود در رستوران آلوده شوند. با آلوده شدن محیط و مواد غذایی صاحب رستوران متحمل ضررات بسیار می شود.بنابراین برای جلوگیری از ضرر و ریشه کردن موریانه رستوران ها باید هر چه سریع تر با شرکت تماس بگیرید. البته باید بدانید که سموم شیمیایی علاوه بر خراب کردن مواد غذایی به ریه های انسان ها نیز ضرر می رساند.

زمان خاصی برای سمپاشی رستوران وجود ندارد، نکته مهم و قابل توجه نوع سم استفاده شده و روش سمپاشی است. تجمع هر گونه حشره موذی اعم از موریانه موجب انتقال بیماری به مشتریان می شود. همانطور که می دانید بهداشت و استاندارد در محیط های غذاخوری و رستوران ها بسیار مهم است. بنابراین در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی کسب و کار صاحب رستوران مختل می شود. البته صاحب رستوران می تواند در صورت تجمع حشرات سریعاً نسبت به نابودسازی آنها اقدام کند. در این صورت از عواقب های آتی جلوگیری خواهد کرد.

برخی افراد گمان می کنند که موریانه ها تنها در سازه های چوبی رشد می کنند اما این تصور اشتباه است. هر مواد سلولز دار موریانه ها را به سمت خود می کشاند. موریانه ها در تمام فصول سال فعالیت خود را ادامه می دهند و هرگز از تلاش دست برنمی دارند. بنابراین صاحب رستوران با وجود موریانه در رستوران به مرور زمان خسارت های جبران ناپذیری خواهد داشت. موریانه ها در سازه های چوبی موجب خالی شدن درون چوب ها می شوند. به طوری که با وارد کردن ضربه های متعدد تو خالی بودن سازه را متوجه خواهید شد.

سمپاشی موریانه هتل

سمپاشی موریانه هتل بهترین و ارزان ترین روش برای حفظ بهداشت و دفع آفات است. مکان های عمومی مانند هتل ها که رفت و آمد در آن ها بسیار زیاد است، حتما باید به طور منظم سمپاشی شوند. مرکز آرامان سم بهترین و موثر ترین سمپاشی موریانه را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. گاهی افراد به دنبال بهترین زمان سمپاشی هستند، اما باید بدانید که بهترین زمان سمپاشی همان زمانی است که شما از تجمع حشرات در محل با خبر شده اید. البته مکان های عمومی مانند هتل ها و رستوران ها بهتر است به صورت دوره ای با شرکت تماس بگیرند تا خیالشان بابت نابودسازی حشرات راحت شود.

سمپاشی موریانه در هتل ها باید با رعایت یک سری نکات مهم انجام شود. در غیر این صورت مسافران و ساکنان ممکن است نسبت به اقدامات شما اعتراض کنند. البته با سموم گیاهی آرامان سم نیازی به تخلیه محیط نیست. زیرا این سموم هیچ ضرری به صاحبان هتل و رستوران ها وارد نمی کند. نا گفته نماند که سمپاشی غیر اصولی هتل ها به صورت خودسرانه بدون دانش کافی موجب افزایش موریانه ها نیز می شود.

انتخاب شرکت سمپاشی برای صاحبان هتل اندکی سخت است. زیرا صاحبان هتل همیشه میزبان مسافران از سراسر جهان هستند. اگر دارای هتل و رستوران هستید و می خواهید از تخصص تیم شرکت اطمینان یابید کافی است پیش از هر کاری ابتدا وارد سایت شوید. همچنین تماس ساده و مشورت گرفتن از کارشناس مربوطه می تواند بسیار به شما کمک کند تا راحت تر شرکت سمپاشی حشرات را انتخاب کنید.

سمپاشی موریانه منزل

اقدامات آرامان سم

با تماس مشتریان، تیم آرامان سم به همراه کارشناسان در محل تجمع موریانه ها حاضر می شوند. کارشناس حاضر، ابتدا محل مربوطه را بررسی کرده و سپس قسمت های پایینی، محل های مرطوب، سازه های چوبی و دیگر مکان هایی که احتمال تجمع موریانه ها بیشتر است را مورد بررسی قرار می دهد.

لازم به ذکر است که بررسی موریانه در محل به تجهیزات ویژه و پیشرفته نیاز دارد که شرکت پیشرفته ترین تجهیزات را برای سمپاشی موریانه فراهم کرده است. کارشناس پس از بررسی های مورد نیاز میزان آلودگی و اقدامات لازم را به مشتری ارائه می دهد. هزینه انجام سمپاشی موریانه نیز بر اساس شدت آلودگی و مساحت آلوده شده مشخص می شود.

کارشناسان شرکت آرمان سم برای جلب رضایت مشتریان و انجام عملیات حرفه ای تکنسین های حرفه ای با دانش لازم را گرد هم آورده است. بنابراین از بابت تخصص و حرفه ای بودن کارشناسان شرکت اطمینان داشته باشد. برای برقراری با هر یک از کارشناسان مربوطه کافی است با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید.

شما برای سمپاشی موریانه منزل، رستوران، هتل و محل کار خود کافی است آدرس محل مربوطه را به کارشناس ارائه دهید. همچنین اگر تمایل دارید پیش از اعزام تیم از هزینه سمپاشی مطلع شوید می توانید اطلاعات لازم را در اختیار کارشناس قرار دهید تا وی به طور حدودی هزینه سمپاشی موریانه را تخمین بزند.

همیشه در نظر داشته باشید که عدم سمپاشی و بیخیال بودن نسبت به این موضوع خسارت های بیشتری به کسب و کار شما وارد خواهد کرد. خسارت هایی که حتی با پول نیز جبران پذیر نمی باشند. به عنوان مثال هتل ها و رستوران ها با تجمع حشرات ممکن است مشتریان خود را از دست بدهند. از آن بدتر اعتبار کسب و کار لکه دار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی :

سوالات متداول

خدمات شرکت آرامان سم در زمینه سمپاشی موریانه؟

شرکت آرامان سم با تجربه چندین ساله خود موریانه های محل را ریشه کن کرده و از زاد و ولدشان در محیط جلوگیری می کند.

برتری خدمات آرامان سم نسبت به سایر شرکت ها؟

این شرکت با هدف جلب رضایت مشتریان با گیاهان خوراکی نسبت به دفع حشرات قدم بر می دارد. بنابراین ضرر جانی به بدن انسان وارد نمی کند.

هزینه سمپاشی موریانه؟

قیمت سمپاشی موریانه به متراژ محل آلوده و مدت زمان سمپاشی بستگی دارد. برای مطلع شدن از قیمت دقیق با شرکت تماس بگیرید.

بهترین شرکت سمپاشی موریانه در تهران؟

آرامان سم در زمینه سمپاشی حشرات اعم از موریانه ها سابقه درخشانی دارد. بنابراین بهترین گزینه برای سمپاشی محیط است.

بهترین روش برای ریشه کن کردن موریانه چیست؟

سمپاشی بهترین و موثرترین روش برای ریشه کن کردن موریانه است.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :