آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog

بهترین سم برای از بین بردن بید فرش

۱۳ آذر ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

شرکت آرامان سم بهترین سم برای از بین بردن بید فرش دارا می باشد و  با داشتن پرسنل حرفه ای و تجهیزات مخصوص خدمات سمپاشی منزل، سمپاشی بید و ... را به بهترین شکل عرضه می کند. بنابراین به محض مواجه شدن با جانوران موذی سریعاً تیم شرکت آرامان سم را از آدرس محل آلوده شده با خبر کنید. جالب است بدانید که این شرکت برای نابودی و دفع آفات از مواد طبیعی و ارگانیک استفاده می کند.

بید فرش یکی از مرموزترین آفات و یا حشراتی است که معمولا می تواند داخل انواع فرش ها وجود داشته باشد. بید فرش معمولا از طریق فرش ها و یا لوازم پشمی دست دوم به منازل نفوذ می کند. البته برخی از گزارشات محدود نیز حاکی از آن است که این بیدهای کوچک از بیدهای بزرگ و بارور وارد خانه می شوند.

در ادامه قصد داریم درباره بید های فرش، سمپاشی بید فرش و کلا سمپاشی منزل صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی بیشتر با بهترین سم برای از بین بردن بید فرش و روش های سمپاشی بید، تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

ّبید فرش

بید فرش چه کار می کند؟

حقیقت امر درباره بید فرش این است که این بیدها از الیاف طبیعی و پشم داخل فرش تغذیه می کنند. این موضوع می تواند کم کم تمام فرش را از بین ببرد. کما اینکه وجود این حشرات موذی در خانه می تواند مشکلات دیگری را نیز به دنبال داشته باشد.
نکته خیلی جالب درباره بیدها این است که بیدهای بالغ معمولا خطر و آسیب زیادی ندارند.

در واقع بیشتر لاروها هستند که از متریال و خود فرش تغذیه می کنند. بهترین مکان برای بید فرش، قسمت های تاریک و غیر قابل استفاده خانه است. مثلا مناطقی مانند پشت مبل ها، پشت کمدهای لباس، قفسه های کتاب، لای پرده هایی که زیاد استفاده نمی شوند و غیره، از بهترین مکان ها برای سکونت و زندگی بیدها به شمار می روند.

البته با تمیزکاری همیشگی و همچنین سم زدایی فرش ها و وسایل پشمی دست دوم، احتمال وجود بیدها خیلی کم خواهد شد. با این تفاسیر باید بدانید که این احتمال به هر حال وجود دارد و اگر فرش های دستباف در خانه دارید، ممکن است این موضوع ضررهای مالی بالایی را نیز به شما تحمیل کند. اما راه حل چیست؟ بهترین راه سمپاشی بید به صورت حرفه ای است. در ادامه به این موضوع مفصلاً خواهیم پرداخت :

سمپاشی بید فرش

همان طور که در پاراگراف قبلی اشاره کردیم، سمپاشی بید فرش، یکی از موثرترین و بهترین راهکارها برای از بین بردن این آفات موذی تعریف می شود. اما واقعیتی که درباره سمپاشی منزل برای از بین بردن بید فرش وجود دارد، این است که پروسه سمپاشی باید درست و اصولی انجام شود. چرا که هر گونه کم کاری و یا اشتباه در انجام این کار، می تواند مسیر حل مشکل را برای شما ناهموارتر نماید.

از این رو پیشنهاد ما این است که برای حل این موضوع، حتما از مجموعه های ارائه دهنده خدمات سمپاشی منازل کمک بگیرید. این افراد با تکیه بر تخصص و تجربه ای که دارند، می توانند پروسه سمپاشی منزل شما را بهترین شکل ممکن انجام دهند. اما حقیقتا داستان سمپاشی بید به همین آسانی ها هم نیست. چرا که استفاده از سموم مختلف شیمیایی برای از بین بیدها، می تواند خطرات جدی را برای سلامتی اهل منزل و یا افرادی که در خانه رفت و آمد می کنند، به بار آورد.

پس شما باید مجموعه ای را انتخاب کنید که یک؛ بتواند به درستی تشخیص دهد که حمله بیدها در چه مرحله ای است و دو؛ از سموم و روش های سمپاشی درست و اصولی و کم خطر برای از بین این آفات استفاده نماید. اما در کل مراحل سمپاشی بید و از بین بردن آن، به چند بخش تقسیم می شوند که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت :

سمپاشی بید فرش

مراحل سمپاشی برای از بین بردن بیدهای فرش

  • مرحله اول : قبل از هر چیزی باید بررسی کنید که بیدهای فرش چه نوعی و در کدام مرحله رشد هستند.
  • مرحله دوم : باید میزان آلودگی محیط و فرش خود را به این بیدها برآورد کنید.
  • مرحله سوم : این مرحله شامل انتخاب سموم مناسب و کم خطر برای از بین بردن بیدها می شود.
  • مرحله چهارم : در این مرحله سمپاشی بید انجام خواهد شد.
  • مرحله پنجم : حالا نوبت از بین بردن لاروها و تخم های باقی مانده است.
  • مرحله ششم : در این مرحله باید سموم مناسب برای از بین بردن تخم های باقی مانده استفاده شود.
  • مرحله هفتم : بررسی مجدد فرش و شرایط پاکسازی
  • مرحله هشتم : استفاده از روش های پیشگیری برای بروز مجدد بیدها در فرش
  • مرحله نهم : رعایت نظافت و در نظر گرفتن دائمی محیطی که به بیدها آلوده بود.

روش های پیشگیری از ظهور مجدد بید فرش

  • سعی کنید که مدام روی فرش ها را جاروبرقی بکشید. این کار تاثیر خیلی زیادی بر روی جلوگیری از بروز بید بر روی فرش خواهد داشت.
  • برای جدا کردن و انبار کردن لباس های پشمی خود، حتما از کیسه هایی با قابلیت وکیوم استفاده کنید تا هوای داخل کیسه کاملا کشیده شود.
  • بید یا هر آفت دیگری؛ فرقی نمی کند. همیشه رطوبت یکی از بهترین فاکتورها برای زنده ماندن آفات در محیط تعریف می شود. پس تا جایی که امکان دارد، رطوبت محل زندگی خود را کم کنید.
  • جالب است بدانید که در برخی از دوران رشد، بیدها با شست و شو از بین می روند. پس حتما برای شستن لباس های پشمی تان از اتوشویی استفاده کنید.
  • لباس ها و پارچه های پشمی را که برای مدت زمان طولانی انبار می کنید، هر چند وقت یک بار، باز کنید و هوا بدهید.
  • حواستان به گوشه ها و کنج های خانه باشد. این قسمت های تاریک یکی از بهترین گزینه ها برای زندگی بیدها است.
  • در صورت بروز بید فرش، حتما از مجموعه های سمپاشی و متخصصین این کار برای از بین بردن این آفت کمک بگیرید.

بهترین روش سمپاشی منزل

چنانچه از وجود حشرات و موش ها در منزل خسته شده اید، از انجام روش های خانگی و غیر اصولی خودداری کنید. چرا که مواد شیمیایی مورد استفاده به سلامت بدن انسان آسیب وارد می کند. شما ممکن است با اسپری کردن مواد شیمیایی در منزل تا چند ساعت از وجود حشرات در امان باشید. اما پس از چند ساعت متوجه حضور مجدد حشرات در محیط خواهید شد. در واقع با اقدامات خودسرانه هزینه و وقت خود را هدر خواهید داد.

بهترین روش دفع حشرات و بهترین روش سمپاشی منزل، خدمات اصولی و حرفه ای شرکت های سمپاشی است. شرکت آرامان سم با چندین سال تجربه در زمینه دفع جانورارن موذی تبحر بسیار زیادی دارد و در کمترین زمان محیط آلوده را به طور کامل پاکسازی می کند. شما با یک تماس ساده می توانید آدرس محل آلوده شده و نوع آلودگی را به کارشناس اعلام کنید.

هزینه سمپاشی منزل بسته به متراژ محیط آلوده شده، نوع آلودگی، زمان صرف شده و فاصله مکانی تا شرکت متغیر است. شما طی تماس تلفنی می توانید در مورد هزینه دقیق سمپاشی نیز اطلاعات بیشتری به دست آورید.

بهترین روش سمپاشی منزل

جمع بندی و سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم که تمامی راه ها و راهنمایی های لازم برای از بین بردن بید فرش را به شما عزیزان، ارائه دهیم. متوجه شدیم که رعایت اصولی بهداشت محیط، علی الخصوص رعایت بهداشت منسوجات پشمی، یکی از مهم ترین راه ها برای جلوگیری از بید زدگی فرش ها می باشد. با این تفاسیر اگر باز هم با این مشکل مواجه شدید، پیشنهاد می کنیم که با مجموعه ما تماس بگیرید.

مجموعه ما با استفاده از سموم ارگانیک و طبیعی، می تواند در سریع ترین و سالم ترین زمان ممکن، محیط خانه شما و فرش های شما را از هر گونه بید، پاکسازی نماید. استفاده از این سموم طبیعی و کم خطر، اصلا نیازی به تخلیه منزل و یا شست و شوی مجدد وسایل ندارد.

بنابراین شما با خیال راحت می تواند سمپاشی منزل خود را به ما بسپارید. مطمئن باشید که این پروسه در با کیفیت ترین، کم خطر ترین و سریع ترین زمان ممکن برای شما عزیزان اجرا خواهد شد. کما اینکه احتمال بازگشت آفات به خانه و فرش ها و لباس های شما، حتی الامکان به صفر خواهد رسید.

 

سوالات متداول

آیا بعد از سمپاشی نیاز به تخلیه محیط است؟

خیر با سمپاشی ارگانیک و طبیعی دیگر به تخلیه محیط نیازی نیست.

سمپاشی منزل یا سمپاشی بید برای سلامت بدن انسان مضر است؟

خیر، شرکت سمپاشی آرامان سم با بهره گیری از مواد گیاهی و بی بو هیچ آسیبی به سلامت انسان وارد نمی کند.

عوارض سمپاشی خودسرانه چیست؟

شما با هر اقدام خودسرانه و غیر اصولی ممکن است به سلامت جسمانی خود آسیب وارد کنید.

در صورت مواجه شدن با حشرات موذی چه کار کنیم؟

شما باید سریعاً با شرکت خدمات سمپاشی آرامان سم تماس بگیرید.

چرا باید به شرکت آرامان سم اعتماد کنیم؟

شرکت آرامان سم ریشه کن کردن حشرات و جانوران موذی را به افراد تضمین می دهد. بنابراین افراد با خیال راحت سمپاشی محیط آلوده را به تیم آرامان سم می سپارند.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :