آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog

سمپاشی منزل در تهران

۹ آذر ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

سمپاشی منزل راهی مطمئن برای رهایی از حشرات و جانوران موذی است. در واقع افرادی که از وجود حشراتی چون سوسک، موریانه و ... در منزل عاصی شده اند، با بهره گیری از خدمات سمپاشی می توانند آرامش را به منزل برگردانند.

معمولاً افراد در برخورد با حشرات ابتدا به روش های خانگی روی می آورند؛ اما بدانید که استفاده از سموم شیمیایی به صورت خودسرانه نه تنها منزل را پاکسازی نکرده بلکه مقاومت حشرات را در برابر سموم بیشتر می کند. اگر شما نیز از وجود حشرات در منزل خسته شده اید، حتما روش امن و مطمئن یعنی سمپاشی منزل را انتخاب کنید.

در گذشته افراد برای از بین بردن موش های خانگی از تله موش استفاده می کردند. با گذشت مدت زمان زیادی نه تنها موش از بین نرفته بلکه در منزل موجب رعب و وحشت ساکنین می شد. امروزه سمپاشی موش مشکل ورود جانوران موذی به منزل را برطرف کرده اند. در صورت مواجه شدن با هر نوع حشره یا جانور موذی تنها کافی است با کارشناسان تیم آرامان سم در ارتباط باشید تا سریعاً نسبتاً به پاکسازی محیط اقدام کنند.

پاکسازی منزل از طریق سمپاشی حشرات

پاکسازی منزل از طریق سمپاشی حشرات

سمپاشی منزل متناسب با نوع آفت منزل انجام می شود. در هر مکانی ممکن است انواع حشرات موذی رشد کنند. بنابراین پس از تماس با شرکت ابتدا نوع حشره موجود در منزل را به کارشناس اعلام کنید. چرا که نوع سم و روش سمپاشی حشرات با هم فرق دارند. در واقع روش دفع حشراتی همچون سوسک، مارمولک ها و ... با هم متفاوت است.

موش، ساس، مورچه، سوسک، موریانه، کنه و مارمولک رایج ترین حشرات موجود در منزل و محل کار به شمار می روند. در صورت مشاهده هر یک از آفات کافی است سریعاً شرکت خدمات سمپاشی را با خبر کنید. آنها با استفاده از سموم و تجهیزات مخصوص محل آلوده شده را به سرعت پاکسازی می کنند.

مزیت سمپاشی

سمپاشی منازل، رستوران ها، هتل ها و ادارات مزیت های بسیاری دارد. مکان های عمومی مانند هتل ها گاه به منظور مبارزه با جانوران موذی و گاه برای نابودی انواع آفات به سمپاشی احتیاج پیدا می کنند. سمپاشی سوسک، ساس، موش و موریانه در هتل نسبت به مزیت های بسیاری که دارند، مقرون به صرفه تمام می شوند. علاوه بر این شما با انجام سمپاشی اصولی خیالتان بابت دفع حشرات و آفات راحت خواهد شد.

سمپاشی آرامان سم با بهره گیری از مواد طبیعی و ارگانیک انجام می شود. به همین دلیل سمپاشی منزل و محل کار هیچ خطرات جانبی نخواهد داشت.

عدم نیاز به تخلیه محیط و عدم نیاز به شستشوی لوازم موجود، سمپاشی هتل ها و رستوران ها را راحت کرده است. بنابراین بدون هیچ نگرانی با خیال راحت از خدمات سمپاشی آرامان سم استفاده کنید.

هزینه سمپاشی منزل تهران

هزینه سمپاشی منزل تهران بر حسب نوع ساختمان، نوع آفات، نیروی لازم و مدت زمان صرف شده تعیین می شود. بنابراین نمی توان هزینه ای مشخص و واحد برای سمپاشی منزل ارائه داد. شما باید با کارشناس مربوطه تماس بگیرید و با ارائه اطلاعات لازم هزینه سمپاشی را از وی جویا شوید. اما در هر صورت هزینه سمپاشی در ازای نابودی موثر حشرات کاملاً به صرفه است.

سمپاشی سوسک

سمپاشی سوسک از جمله رایج ترین سمپاشی های پرتقاضا در منزل و محل کار است. سوسک ها در برابر سموم از خود مقاومت نشان می دهند. بنابراین برای بین بردنشان به مهارت بالا و تجهیزات مخصوص نیاز است. ریشه کن کردن سوسک های آزاردهنده از طریق سموم گیاهی و طبیعی را از شرکت خدمات سمپاشی آرامان سم بخواهید.

این شرکت بر اساس جدیدترین و موثرترین روش ها از طریق مواد ارگانیک و طبیعی در راستای نابودی انواع آفات فعالیت می کند. در این روش به تخلیه لوازم موجود در منزل نیاز نیست. چرا مواد استفاده شده هیچ ضرری به سلامت بدن انسان وارد نمی کند.

سمپاشی منزل و اداره از طریق مواد ارگانیک و طبیعی بهترین روش دفع و نابودی حشرات و موش ها است.

سمپاشی سوسک ریز

سوسک ریز یا همان سوسک آلمانی به سوسک آشپزخانه ای معروف است. این حشره با بدنه ای قهوه ای رنگ 13 الی 16 میلیمتر طول داشته و پروار می کند. این مدل سوسک در کابینت های آشپزخانه بیشتر دیده می شود. به همین دلیل به آن سوسک کابینتی نیز گفته می شود.

سوسک های ریز به راحتی خود را در درزهای کابینت جای داده و دفعشان کار ساده ای نیست. شرکت خدمات سمپاشی آرامان سم با استفاده از سموم استاندارد و بی ضرر به سمپاشی سوسک ریز آلمانی می پردازد. پرسنل شرکت آرامان سم با علم کافی در زمینه دفع و ریشه کن کردن حشرات و سوسک ها اطلاعات جامعی دارند. این شرکت با ارائه تضمین ریشه کن کردن خیال مشتری را از وجود سوسک ها راحت می کند.

هزینه سمپاشی منزل تهران

سمپاشی ساس

در صورت وجود حشرات و جانداران موذی سریعاً با شرکت سمپاشی آرامان سم تماس بگیرید. این شرکت سمپاشی منزل تهران را اصولی انجام می دهد. بنابراین پس از تمام شدن عملیات سمپاشی خبری از ساس و حشرات نخواهد بود. ساس ها بیشتر به حشرات رختخوابی معروفند.

اینگونه حشرات به رنگ نارنجی یا همان قهوه ای روشن بوده و دارای پهلوهای باریک و پشتی پهنی هستند. اینگونه حشرات بال ندارند و از مکیدن خون انسان ها تغذیه می کنند. ساس ها خود را در لا به لای درزهای بالش، تشک و هر مکان غیر قابل دید مانند پشت قاب عکس جای داده و پس از تاریک شدن هوا از پناهگاه به بیرون می آیند.

این حشرات تنفس انسان را شناخته و تمام ویژگی های انسان اعم از سن و گروه خونی را تشخیص می دهند. خونخواری ساس ها از روی لباس یا ملحفه نیز انجام می شود. بنابراین تصور اینکه ساس ها فقط بدن لخت را نیش می زنند کاملا اشتباه است.

سمپاشی موش

با سمپاشی موش از شر این جانور موذی در منزل خلاص شوید. موش ها دارای دندان های تیز و برنده هستند به همین دلیل توانایی جویدن هر شی سختی را دارند. در بسیاری مواقع موش ها با جویدن سیم برق کارگاه یا منزل موجب ایجاد آتش سوزی در محل شده اند. بنابراین علاوه بر کثیف بودن، وجود موش ها در محیط خطرناک و جبران ناپذیر است.

کشتن موش ها به روش خانگی موجب پخش بوی نامطبوع در محیط می شود. بنابراین از هرگونه اقدام خودسرانه خودداری کنید. سمپاشی موش باید تخصصی و توسط افراد ماهر انجام شود. بهره گیری از فناوری نوین موجب ریشه کن کردن موش های منزل یا کارگاه می شود.

بهترین روش برای سمپاشی منزل

ممکن است در هر فصلی و هر مکانی با یک سری جانور موذی و تعداد زیادی حشره مواجه شویم. پس باید با بهترین روش های دفع حشرات آشنا شویم. عدم سمپاشی موریانه، ساس، سوسک و موش عواقب بسیار جدی به دنبال خواهد داشت. بنابراین در صورت تجمع هر یک از جانوران نسبت به سمپاشی، عجول و حساس باشید. خیلی از حشرات از طریق ورودی فاضلاب وارد منزل می شوند.

برخی هم از طریق لوازم چوبی دسته دو و یا دلایل دیگر خود را به داخل منزل می رسانند. اگر شما نیز با دغدغه دفع حشرات در منزل مواجه اید، پاکسازی منزل خود را به شرکت خدمات سمپاشی آرامان سم بسپارید. چرا که هیچ روشی جز سمپاشی اصولی توانایی دفع حشرات از محیط را ندارد.

شما در منزل خود زندگی می کنید، بنابراین به هیچ وجه از سموم شیمیایی و خطرناک استفاده نکنید. شرکت متخصص با استفاده از گیاهان طبیعی، بدون ایجاد بوی نامطبوع، تمام حشرات و جانوران موذی را از بین خواهد برد.

شما می توانید با بهره گیری از خدمات سمپاشی پیش از ورود حشرات هرگونه راه نفوذی را از بین ببرید. شما باید ابتدا سرویس بهداشتی منزل را به خوبی شستشو دهید. به طوری که کاملاً سطوح تمیز و ضد عفونی شوند. مسدود کردن لوله بخاری نیز یکی دیگر از اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود حشرات است. اما باز هم ممکن است با تجمع حشرات موذی برخورد کنید. در چنین شرایطی بهترین و تنها ترین روش برای دفع آفات تماس با یک شرکت معتبر سمپاشی است.

سوالات متداول

چه عواملی روی قیمت سمپاشی منزل تاثیرگذارند؟

متراژ محل آلوده، نوع آلودگی، میزان آلودگی، مسافت، مقدار زمان صرف شده و نیروی انسانی همگی روی قیمت سمپاشی موثرند.

از کجا بفهمیم منزلمان از ساس، سوسک یا حشره آلوده است؟

هر یک از حشرات علائم خاص خود را دارند. چنانچه نسبت ورود ساس، موریانه و سایر حشرات تردید دارید، می توانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید.

آیا پس از سمپاشی لوازم باید شسته شوند؟

خیر به دلیل استفاده از سموم گیاهی به هیچ وجه به شستشوی لوازم نیاز نیست.

سمپاشی منزل کار خطرناکی است؟

خیر شرکت آرامان سم با بهره گیری از گیاهان طبیعی حشرات را از محیط دفع می کند. بنابراین سموم استفاده شده به هیچ وجه برای سلامت انسان خطر ندارد.

چه تضمینی برای عدم بازگشت حشرات وجود دارد؟

شرکت آرامان سم ریشه کن شدن حشرات و جانوران موذی را به شما ضمانت می دهد.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :