آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog

سمپاشی بدون ضرر

۶ تیر ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

سمپاشی بدون ضرر، بهترین راهکار برای از بین بردن حشرات و جانوران موذی است. این کار باید بسیار تخصصی و حرفه ای انجام شود. برهمین اساس توسط افراد کاربلد و حرفه ای صورت می گیرد. در غیر این صورت جانوران موذی به طور کلی از بین نخواهند رفت و انتشار سموم در فضای داخلی کارخانجات و یا هر محیط دیگری، باعث آزار و اذیت ساکنین آن محیط خواهد شد.

سمپاشی بدون ضرر

فرایند سمپاشی

لازم به ذکر است که سموم برای سلامتی انسان، بسیار مضر است. بر همین اساس اگر افراد به صورت خودسر جهت سمپاشی خانه یا کارخانه اقدام کنند، آنگاه ممکن است سلامتی خود و دیگران را با مشکل مواجه کنند.

سمپاشی خانه و کارخانه تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. مسلماً سمپاشی خانه بسیار آسان تر است، امروزه تمامی محیط ها را می توان به کمک سمپاشی بدون ضرر از وجود جانوران موذی پاکسازی کرد.

افراد متخصص برای انجام سمپاشی بدون ضرر، باید ابتدا نوع حشرات و جانوران موذی کارخانجات را شناسایی کنند و سپس با آگاهی کامل نوع مواد شیمیایی از بین برنده جاندار مورد نظر را تعیین می کنند و سپس با رعایت استاندارد های لازم و بکارگیری بهترین شیوه های نوین و پیشرفته، فرایند سمپاشی بدون ضرر را با دقت بالا انجام خواهند داد.

حتما بخوانید: سمپاشی ساس

مزایای سمپاشی بدون ضرر

مزایای سمپاشی بدون ضرر

سمپاشی بدون ضرر به افراد این امکان را می دهد که بدون تخلیه برای سمپاشی منازل، کارخانه جات، کارگاه ها و ... بتوانند از شر موجودات ریز و درشت موذی راحت شوند. اگر سمپاشی محیط به درستی صورت گیرد، آنگاه بعد از سمپاشی دیگر نیازی به شستشوی لوازم محیط کار و یا خانه نخواهد بود.

سمپاشی بدون ضرر با استفاده از تیمی مجرب و کاربلد انجام می شود، به همین خاطر بعد از انجام سمپاشی، در فضای داخلی کارخانه جات، اثری از مواد شیمیایی پیدا نخواهید کرد و هیچگونه مشکل پوستی و یا تنفسی، کارکنان محیط کار را تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که با استفاده از این سمپاشی نوین می توان، انواع موش، ساس، سوسک و .... را از بین برد و محیط کار و یا خانه را از شر این موجودات، پاکسازی کرد. وجود جانوران موذی در هر محیطی بسیار آزار دهنده است و افراد مختلف از حضور این موجودات اذیت خواهند شد. بنابراین فرایند از بین بردن حشرات در محیط های مختلف باید در حداقل زمان ممکن با دقت بالا انجام شود.

انجام فرایند سمپاشی کار هر کسی نیست ولی متاسفانه برخی از افراد این کار را خودسرانه در محیط های مختلف، انجام می دهند. این کار تنها با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نوین امکان پذیر است.

افرادی که مسئولیت این کار را برعهده می گیرند، باید لباس های بسیار مجهز و ویژه ای استفاده کنند. در غیر این صورت ممکن است سم به روی بدن آن ها ریخته شود و نتایج ناگواری را به همراه داشته باشد.

حتما بخوانید: سمپاشی سوسک

جدیدترین متدهای سمپاشی بدون ضرر

جدیدترین متدهای سمپاشی بدون ضرر

امروزه برای از بین بردن حشرات از روش های مختلفی می توان استفاده کرد ولی با این حال میزان اثر بخشی این روش ها با یکدیگر یکسان نیست. توجه داشته باشید که برای انجام سمپاشی بدون ضرر باید از مواد شیمیایی درجه یک استفاده کنید.

در غیر این صورت اگر قدرت مواد شیمیایی بالا نباشد آنگاه درصد کمی از حشرات از بین خواهد رفت. تجهیزات و لوازمی که برای سمپاشی استفاده می شود نیز باید مناسب و استاندارد باشد.

توجه داشته باشید که حتی اگر بخواهید از بهترین سموم استفاده کنید باز هم ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید زیرا فرایند سمپاشی تنها توسط کادری کاربلد و حرفه ای انجام پذیر است. هر کدام از جانوران موذی به کمک روشی خاصی از بین خواهند رفت برای مثال ساس را می توان به کمک اسیدبوریک، سرکه و یا حتی وایتکس از بین برد.

گاه برخی از افراد غیر متخصص در زمینه سمپاشی بدون ضرر کارخانه جات اعلام آمادگی می کنند اما نتیجه کار این افراد اصلاً مورد قبول واقع نخواهد شد و تنها خسارت های مالی بسیار زیادی را برای شما در پی خواهد داشت. حتی بعد از مدتی ممکن است تعداد جانوران موذی موجود در محل کار شما افزایش پیدا کند زیرا نسبت به سموم مقاوم شده اند.

حتما بخوانید: سمپاشی موش

تاثیرگذارترین سمپاشی در کارخانه جات

تاثیرگذارترین سمپاشی در کارخانه جات

بدون شک رعایت بهداشت در کارخانه جات اهمیت بسیار زیادی دارد. بر همین اساس هنگام وجود حشرات و جانوران موذی مختلف باید سریعاً اقدامات لازم را انجام داد. در غیر این صورت ممکن است بهداشت انبار مواد غذایی و یا قسمت های دیگر کارخانه ها با مشکلات جدی مواجه شود. جانوران موذی در روند کار کردن تجهیزات صنعتی نیز اختلال ایجاد خواهند کرد و باعث کاهش تولید کارخانه خواهند شد.

انجام سمپاشی کارخانجات بزرگ ، اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا اگر به این موضوع بی اعتنایی شود آنگاه به مرور زمان، تعداد این جانوران موذی افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این بهداشت مواد اولیه مصرفی کارخانه و همچنین دستگاه های موجود در محیط کار کاهش پیدا خواهد کرد.

ضرر و زیان ناشی از حضور جانوران موذی موجود در کارخانه جات بسیار زیاد است بر همین اساس کارفرما ترجیح می دهد تا با پرداخت هزینه کمتر، نسبت به از بین بردن این موجودات اقدام کند. احتمال مشاهد جانورانی همچون انواع مارمولک، سوسک، عقرب، رتیل و حتی مار در کارخانه ها بسیار بالا است. وجود هر کدام از این جانوران، باعث کاهش اعتبار کارخانه ها خواهد شد.

دلایل اهمیت سمپاشی بدون ضرر کارخانه جات

دلایل اهمیت سمپاشی بدون ضرر کارخانه جات

بدون شک وجود آفات باعث تهدید کسب و کار خواهد بود بر همین اساس سمپاشی بدون ضرر کارخانه جات یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان محسوب می شود. متاسفانه بیشتر کارخانه های تولید کننده مواد غذایی با این مشکلات درگیر هستند و همواره کیفیت محصولات تولیدی تحت تاثیر این موضوع می گیرد.

گاه حتی ممکن است در صورت عدم توجه به مزایای سمپاشی بدون ضرر، جانوران موذی به داخل بسته بندی مواد غذایی راه پیدا کنند، مسلماً این موضوع برای مشتری اصلاً قابل قبول نیست و باعث از بین رفتن اعتبار کارخانه شما خواهد شد.بنابراین باید اهمیت سمپاشی بدون ضرر را جدی بگیرید و از اعتبار کسب و کار خود محافظت کنید.

انتشار خبر وجود جانوران موذی در کارخانه باعث ورشکستگی و کاهش فروش محصولات آن کارخانه و یا شرکت خواهد شد. بنابراین حضور جانوران موذی برای کارفرما بسیار آزار دهنده خواهد بود و برای حفظ کسب و کار خود باید به فکر انجام سمپاشی بدون ضرر باشد.

انجام سمپاشی های غیر تخصصی برای کارخانه ها، ریسک بسیار بزرگی است زیرا فضای کارخانه محیط بسیار حساسی است و روش های غیر اصولی سمپاشی، علاوه بر خسارت های مالی باعث به خطر انداختن سلامت کارکنان نیز خواهد شد.

حتما بخوانید : سمپاشی موریانه

سمپاشی بدون ضرر برای کارخانه ها فرصت مناسبی است تا از شر کابوس موجودات ریز و درشت راحت شوند. این موجودات گاه باعث به خطر انداختن حواس کارکنان خواهد شد. کارکنان با حضور این جانوران موذی نمی توانند بر روی مسئولیت خود تمرکز کافی داشته باشند. حتی ممکن است دست و لباس آن ها با استفاده از این جانوران موذی، آلوده شود و این آلودگی را به مواد غذایی و یا بسته بندی محصولات انتقال دهند.

همواره رقابت بسیار شدیدی میان صنایع تولید کننده مواد غذایی وجود دارد. برهمین اساس باید در چنین محیط هایی به استانداردهای بهداشتی و کیفیتی توجه بیشتری شود. آلودگی مواد غذایی آن هم به واسطه ی جانوران موذی، تاثیر منفی بسیار چشمگیری بر روی محصولات تولیدی شما خواهد داشت. بنابراین باید در هر بازه زمانی با استفاده از افراد حرفه ای جهت سمپاشی بدون ضرر کارخانه جات اقدام کنید.

عوارض سمپاشی غیر استاندارد

سمپاشی بدون ضرر بیشتر از هرچیزی در محیط کارخانه جات کاربرد دارد زیرا اگر فرایند سمپاشی در چنین فضایی به درستی انجام نگیرد آنگاه مواد شیمیایی خطرناک به سرعت در تمام فضای کارخانه پخش می شود و سلامت کارکنان را تهدید می کند. علاوه بر این دیگر محصولات تولید کارخانه جات، کیفیت اولیه خود را از دست خواهند داد و دیگر قابل خرید نخواهند بود.

سمپاشی در صورتی بدون ضرر خواهد بود که تمام مراحل آن طبق دستورالعمل خاصی انجام گیرد و افراد کاربلدی بر روی شیوه انجام سمپاشی نظارت داشته باشند. توجه داشته باشید که سمپاشی نیاز به دانش و تخصص ویژه دارد. بخصوص سمپاشی کارخانه جات که دردسرهای خاص خود را دارد و بسیار سخت تر از سمپاشی خانه است.

حتما بخوانید: سمپاشی مارمولک

افرادی که در حیطه سمپاشی بدون ضرر کارخانه جات فعالیت می کنند باید از تجهیزات ویژه ای استفاده کنند. این افراد از یکسری ترفندهای خاصی آگاه هستند که به کمک آن ها می توانند فرایند سمپاشی بدون ضرر را با دقت بالا، در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. افراد متخصص و ماهر به خوبی می دانند که محل اجتماع آفات در کدام قسمت کارخانه است بنابراین کارخانه را از شر جانوران موذی راحت می کنند.

فعالیت افراد غیرمتخصص باعث ایجاد آسیب به لوازم و تجهیزات کارخانه خواهد شد که این موضوع هزینه زیادی را برای کارفرما به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این افراد غیر متخصص برنامه چندان منظم و خاصی برای از بین بردن حشرات ندارند، بنابراین ممکن است تا مدت ها کار سمپاشی طول بکشد و در روند فعالیت خط تولید کارخانه وقفه ایجاد شود.

بهتر است برای سمپاشی کارخانه جات از شرکت های معتبر و حرفه ای ماند آرامان سم کمک بگیرید و با پرداخت هزینه مناسب، کیفیت محصولات و اعتبار کارخانه خود را افزایش دهید.

 

سوالات متداول

منظور از سمپاشی بدون ضرر ؟

شرکت آرامان سم با هدف پاکسازی محیط و دفع آفات بدون ترک محیط سمپاشی بدون ضرر را به مشتریان معرفی کرده است. این نوع سمپاشی با مواد گیاهی و ارگانیک انجام شده و هیچ بو و ضرری نخواهد داشت.

موثرترین سم برای دفع حشرات؟

سم های متعددی در بازار برای دفع حشرات وجود دارند اما استفاده از هر کدام ممکن است سلامت انسان را به خطر بیندازند. بنابراین موثرترین روش، سمپاشی اصولی به کمک تیم حرفه ای است. آرامان سم با استفاده از مواد گیاهی و خوراکی موجب دفع و نابودی حشرات می شود.

آیا سمپاشی موجب مسمومیت می شود؟

سم های شیمیایی به سلامت انسان ها آسیب می رسانند اما سم های گیاهی آرامان سم هیچ ضرری برای جان انسان ها ندارند.

بهترین روش سمپاشی چیست؟

بهترین روش سمپاشی را به تیم کاربلد و حرفه ای در این زمینه بسپارید؛ زیرا هر اقدام نادرست موجب تجمع بیشتر حشرات می شود.

هزینه سمپاشی بدون ضرر چقدر است؟

برای مطلع شدن از هزینه سمپاشی باید یک اطلاعات لازم را به کارشناس آرامان سم ارائه دهید تا آن ها بتوانند هزینه تقریبی را به شما اعلام کنند.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :