آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog

سمپاشی کارخانجات بزرگ

۱ آبان ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

سمپاشی کارخانجات بزرگ و کارگاه های بزرگ باید به صورت دوره ای توسط افراد کاربلد انجام شود. در غیر این صورت ماشین آلات موجود در کارخانه و پرسنل ها در معرض خطر قرار خواهند گرفت. کارخانه های تولیدی نیز مانند سایر مکان های کسب و کار برای جلوگیری از تجمع حشرات و ورود جانداران موذی، به نظافت و سمپاشی دوره نیاز دارند.

سمپاشی آرامان سم با تیم حرفه ای و متخصص در زمینه دفع آفات و آلودگی ها بسیار مهارت داشته و مانع از توقف خط تولید کارخانه ها خواهد شد. این شرکت با توجه به نوع آلودگی محیط بهترین روش سمپاشی را در محیط پیاده سازی می کند. استفاده از مواد گیاهی و خوراکی مهم ترین مزیت سمپاشی خدمات آرامان سم است. این سموم بی بو و بی خطر هستند به همین دلیل تخلیه محیط و شستن ماشین آلات پس از سمپاشی ضروری نیست.

لزوم سمپاشی کارخانه ها

لزوم سمپاشی کارخانه ها

در هر کارخانه ای تعداد زیادی نیروی انسانی و ماشین آلات متنوع وجود دارد. با ورود حشرات به کارخانه مشکلات متعددی برای کارگران و تجهیزات کارخانه ایجاد می گردد. به طوری که افراد در خط تولید قادر به ادامه تولید نخواهند بود و ماشین آلات نیز به درستی کار نخواهند کرد.

هدف اصلی از سمپاشی کارخانجات بزرگ دفع هرگونه آفات و جلوگیری از خسارت های جبران ناپذیر است. بنابراین اگر صاحب کارخانه هستید، هرچه سریع تر نسبت به سمپاشی کارخانه یا کارگاه خود اقدام صحیح انجام دهید. منظور از اقدام صحیح تماس با یک شرکت معتبر سمپاشی است. عده ای از صاحبان کارخانجات بزرگ با دیدن حشرات، سموم مختلف تهیه کرده و در جهت دفع حشرات به کار می برند. این کار نه تنها حشرات و جانداران موذی را از محیط خارج نکرده بلکه ممکن است مقاومت جاندار موذی را نسبت به سموم مختلف افزایش دهد.

بنابراین برای حفظ سلامت کارگران و برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه ها حتما سمپاشی کارخانه را جدی بگیرید. هزینه سمپاشی کارخانجات بزرگ نسبت به خسارت های ناشی از ورود حشرات کاملاً به صرفه است. شرکت آرامان سم با ارائه بهترین خدمات هزینه مقرون به صرفه و مناسبی برای سمپاشی سوسک، ساس و ... در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که سمپاشی هر نوع حشره و جاندار موذی به تخصص نیاز دارد. بنابراین نابودی جانداران موذی را به دست افراد کاربلد بسپارید.

سمپاشی کارخانجات بزرگ صنعتی یا غیر صنعتی

حفظ سلامت محیط کار از جمله مهم ترین مسئولیت های هر مدیر کارخانه است. مدیران کارخانه های تولید مواد غذایی و کارخانه های صنعتی همگی در قبال سلامت جان پرسنل اداری و خط تولید مسئولند. حضور هر گونه حشره در محیط کارخانه ممکن است موجب انتقال بیماری به نیروی انسانی شود. علاوه بر این سمپاشی موش و موریانه در هر کارخانه ای لازم و ضروری است.

موش و موریانه ها می توانند سیم های برق درون کارخانه را بجوند و نابود سازند. حال تصور کنید زیان ها و خسارات ناشی از آتش سوزی به چه مقدار خواهد بود؟ پس بهتر است با پرداخت هزینه ای محدود سمپاشی موش و سمپاشی موریانه در کارخانه را به صورت دوره ای انجام دهیم. چنانچه کارخانه تولید مواد غذایی دارید، علاوه بر موارد ذکر شده حشرات تمام مواد اولیه کارخانه را از بین برده؛ به طوری که دیگر قابل استفاده نخواهند بود. سمپاشی کارخانه های صنعتی و غیر صنعتی از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا ساس، موش، موریانه، سوسک و دیگر جانداران موذی می توانند خسارت های بسیاری به بار آورند. بنابراین هرگز نسبت به آن غافل نشوید.

سمپاشی کارخانجات بزرگ صنعتی یا غیر صنعتی

اقدامات لازم برای سمپاشی کارخانه

سمپاشی کارخانه یکی از بهترین خدمات شرکت آرامان سم است. زیرا به طور حرفه ای با استفاده از تجهیزات مخصوص مساحت بزرگی را از آلودگی پاکسازی می کند. مدیر کارخانجات بزرگ با یک تماس ساده می توانند مانع از خسارت های ناشی از ورود حشرات شوند. برای دریافت خدمات سمپاشی سوسک، ساس و ... با شرکت آرامان سم تماس بگیرید. این شرکت در بازه زمانی کوتاه پرسنل خود را به محل حادثه رسانده و با سموم گیاهی و ارگانیک محیط آلوده را از هرگونه حشره موذی پاکسازی می کند. هرگونه اقدامات خودسرانه موجب از بین رفتن مال و هزینه شما خواهد شد. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه جاندار موذی بلافاصله با شرکت سمپاشی آرامان سم تماس بگیرید.

شرکت آرامان سم با هدف ریشه کنی حشرات و جانداران موذی سمپاشی کارخانجات بزرگ و کوچک را با دقت بسیار به پایان می رساند. کارشناسان متخصص پس از حاضر شدن در محل، آفت را شناسایی کرده و مطابق با نوع آفت و میزان آلودگی سموم مناسبی را به کار می برند. جالب است بدانید شرکت آرامان سم برای نابودی هرگونه حشره از سموم گیاهی و ارگانیک استفاده می کند. عدم استفاده از ماده شیمیایی یکی از مهم ترین مزایای خدمات این شرکت محسوب می شود.

سمپاشی های رایج در کارخانجات بزرگ

مهم ترین مزیت های خدمات سمپاشی آرامان سم

  • پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع
  • استفاده از سموم گیاهی
  • عدم نیاز به ترک محل
  • عدم نیاز به شستشوی وسایل
  • دارای کارشناسان متخصص
  • هزینه مقرون به صرفه
  • سرعت العمل بالا

اهمیت سمپاشی در کارخانجات مواد غذایی

اهمیت سمپاشی در کارخانجات مواد غذایی

با توجه به شرایط نابسامان کشور و تحریم های موجود پرداخت هرگونه هزینه اضافی دشوار است. کارخانه های صنایع غذایی از لحاظ کیفیت و قیمت با هم در رقابت هستند. حال در چنین شرایطی عدم رعایت بهداشت کارخانه و ورود حشرات، آن کارخانه را از صف رقابت خارج می کند زیرا امکان ادامه فعالیت با وجود حشرات وجود ندارد. بهترین و موثرترین روش برای پاکسازی کارخانه ها سمپاشی به موقع و اصولی است.

دلایل سمپاشی کارخانه و دفع آفات

وجود هرگونه حشره و جاندار موذی موجب اختلال کارکرد ماشین آلات کارخانه ها می شود. علاوه بر با ورود موش، موریانه و حشرات سلامت جان انسان ها نیز به خطر خواهد افتاد. تصور کنید شمار زیادی موش، مار و .. در کارخانه روی ماشین آلات جمع شوند. کارگر در چنین شرایطی دستگاه را خاموش کرده و از دیگر کارگران نیز کمک می خواهد. بنابراین حضور موش، سوسک و ... می تواند خط تولید کارخانه را متوقف سازند.

خفگی و ایجاد خطر آتش سوزی از دیگر دلایل سمپاشی کارخانجات بزرگ است. لانه سازی حشرات در دودکش ها موجب بازگشت منواکسید کربن شده و مسمومیت های متعددی ناشی از آن اتفاق می افتد. حتی ممکن است موجب خفگی و مرگ انسان ها شود.

حضور حشرات در کارخانه صنایع غذایی موجب آسیب محصولات کارخانه نیز می شود. علاوه بر این وجود حشره در بسته بندی محصولات موجب کاهش اعتبار شرکت سازنده می شود و تبعات بسیاری به همراه خواهد داشت. یک عکس ساده از حشره موجود در بسته بندی می تواند اعتبار چندین ساله کارخانه صنایع غذایی را از بین ببرد و تولید را به صفر برساند. بنابراین سمپاشی کارخانه می تواند در جهت جلوگیری از این اتفاقات ناگوار نقش مهمی داشته باشد.

کارخانه های تولید مواد غذایی همیشه در معرض هجوم حشرات و آفات هستند. بنابراین بهتر است با شرکت سمپاشی قرارداد سالیانه امضا کنید. مسلماً هزینه سمپاشی سالیانه به صرفه تر از هزینه یک نوبت تمام خواهد شد. شرکت آرامان سم کارخانه مورد نظر را از لحاظ مختلف مورد ارزیابی قرار می دهد و با توجه به همان نوبت های سمپاشی را تعیین می کند. خدمات حرفه ای آرامان سم آن را از دیگر شرکت ها متمایز ساخته است. بدین ترتیب با خیالی آسوده پاکسازی محیط کسب و کار خود را به آن بسپارید.

دلایل سمپاشی کارخانه و دفع آفات

روش های نابودی حشرات و جانداران موذی

سمپاشی کارخانجات بزرگ بهترین روش برای خلاصی از حشرات است. کارخانه تولید مواد غذایی از دسته کارخانه های رقابتی است. به طوری که باید تمام استانداردهای بهداشت را به طور کامل رعایت کنند. در واقع ایجاد هرگونه آلودگی در بسته بندی محصول عواقب بسیار ناخوشایندی برای برند مربوطه خواهد داشت. شرکت آرامان سم با داشتن تجهیزات لازم آمادگی خود را در زمینه پاکسازی کارخانه ها اعلام کرده است. بنابراین اگر صاحب کارخانه تولیدی هستید، هر چه سریع تر نسبت به سمپاشی کارخانجات بزرگ اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است کارخانه بر اثر سهل انگاری شما دچار ضررهای بسیار شود.

سوالات متداول

هزینه سمپاشی کارخانه چقدر است؟

هزینه سمپاشی و کنترل آفات بر اساس نوع آفت و مساحت کارخانه متفاوت است. برای مطلع شدن از قیمت خدمات سمپاشی با شرکت تماس بگیرید.

سمپاشی کارخانه هر چند وقت یکبار باید تکرار شود؟

کارخانه های تولید و بسته بندی برای کنترل هجوم حشرات بهتر است هر دو الی سه ماه سمپاشی کارخانه را تکرار کنند. البته می توانید از خدمات سالیانه شرکت نیز استفاده کنید. زیرا هزینه خدمات سالیانه ارزان تر تمام می شود.

چه تضمینی برای نابودی آفات کارخانه وجود دارد؟

شرکت آرامان سم با توجه به مهارت کارشناسان تیم خود نابودی حشرات و جانداران کارخانه را به مشتری تضمین می دهد.

سموم دفع آفات برای سلامت جان انسان ها چه خطراتی دارد؟

سموم استفاده کاملاً گیاهی و طبیعی هستند. بنابراین هیچ ضرری به جان انسان ها وارد نمی کند.

آیا پس از سمپاشی کارخانه به شستشوی ماشین آلات نیاز است؟

خیر سموم استفاده شده کاملا گیاهی و خوراکی هستند.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :