آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog

سمپاشی بدون ترک منزل

۱۱ تیر ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

سمپاشی بدون ترک منزل یکی از جدیدترین متدهای مبارزه با جانوران موذی در منازل، رستوران ها و هتل ها محسوب می شود. در روش سمپاشی بدون ترک منزل، از هیچ ماده سمی استفاده نمی شود و این فرایند به صورت صد در صد طبیعی انجام می گیرد. کلیه مواد به کار برده شده در این فرایند، به صورت گیاهی آماده می شوند و از مواد ارگانیک موجود در طبیعت گرفته شده اند. از این رو استفاده از آن ها کوچکترین زیانی برای افراد ساکن در منزل نخواهد داشت.

شرکت آرامان سم فعالیت های خود را در راستای سمپاشی بدون ترک منزل زیر نظر حرفه ای ترین متخصصان این عرصه انجام می دهد. این فعالیت ها بدون ایجاد بوی بد ناشی از استفاده از سم اجرا می شوند. در راستای انجام این روش سمپاشی مواد شیمیایی مضر به کار نمی روند. این مسئله از جهات مختلفی حائز اهمیت است.

اول این که کوچکترین ماده شیمیایی وارد منزل شما نشده و سلامت شما و سایر اعضای خانواده را به خطر نمی اندازد. دوم این که کلیه مواد مورد استفاده در این فرایند خوراکی هستند و در صورت تماس آن ها با کودکان یا حیوانات خانگی شما هیچ عارضه ای در سلامتی آن ها پدید نمی آورد و نکته آخر این که برای اجرای سمپاشی گیاهی، نیازی به ترک منزل نیست و افراد می توانند، در طول این فرایند در منزل خود حضور داشته باشند.

سمپاشی بدون ترک منزل

سمپاشی بدون ترک منزل چگونه است؟

اگرچه استفاده درست از سم های گیاهی برای از بین بردن سوسک، پشه و جانورانی مانند موش از اهمیت بالایی برخوردار است، اما در نظر گرفتن مولفه زمان نیز در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در این زمینه بهتر است که زمان زاد و ولد حشرات را در فصل های مختلف ارزیابی کنید و این فرایند را در زمان زاد و ولد آن ها انجام دهید.

به طور مثال سمپاشی گیاهی برای از بین بردن حشرات موذی مانند پشه در فصل های گرم سال مانند تابستان مناسب می باشد. استفاده از دانش وسیع کارشناسان این شرکت به شما کمک می کند که دقیق ترین و بهترین زمان استفاده از این گیاهان را در راستای از بین بردن کامل این جانوران بیابید.

سمپاشی بدون ترک منزل در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به جز فضای منزل، استفاده از این فرایند در محیط هایی مانند رستوران و هتل نیز میسر می باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می دهیم.

سمپاشی بدون ترک مکان در رستوران ها و هتل ها

همان طور که می دانید، حفظ نکات بهداشتی در رستوران ها و هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. مردم برای استفاده از خدمات این مراکز هزینه بالایی صرف می کنند و به همین خاطر انتظاراتی در راستای حفظ قوانین بهداشتی دارند.  سمپاشی بدون ترک مکان، یکی از مفیدترین خدمات در این مراکز به شمار می رود.

شما می توانید، با بهره گیری از روش های گیاهی سمپاشی در این مکان ها بدون کوچکترین آلودگی، جانوران موذی و حشرات را از محیط دور کنید. به این ترتیب بوی ناخوشایندی فضای این محل های حساس و عمومی را در بر نمی گیرد و هوای محیط سالم باقی می ماند. همچنین به دلیل عدم نیاز به تخلیه این مکان ها، نیازی به توقف کار رستوران یا هتل وجود ندارد.

نکات مهم سمپاشی گیاهی منازل

برای سمپاشی منازل و سمپاشی بدون ترک منزل با در نظر گرفتن برخی نکات و پارامترهای مهم انجام می گیرد. برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. بهتر است کلیه منفذها و محفظه های مربوط به مواد غذایی را بپوشانید تا مواد گیاهی به آن ها نفوذ پیدا نکنند.
  2. پس از فرایند سمپاشی گیاهی، باید به تمیز نگه داشتن مکان اهمیت دهید تا بار دیگر محل مورد نظر مورد هجوم آفات قرار نگیرد.
  3. حتماً کابینت ها و نقاط مختلف منزل را تمیز نگه دارید تا موجب تجمع حشرات نشود.
  4. دریچه های فاضلاب را پوشش دهید. بسیاری از آفات و حشرات موذی از این قسمت ها وارد محل می شوند.

با استفاده از خدمات سمپاشی این شرکت، بهداشت محل زندگی خود را به بهترین نحو رعایت کنید و کلیه فرایندهای آشپزی، شست و شو و... را در نهایت سلامت انجام دهید.

سمپاشی حشرات بدون ترک منزل

اهمیت سمپاشی بدون ترک منزل

سمپاشی بدون ترک منزل یک راه حل مطمئن برای جلوگیری از نفوذ حشرات موذی در محل به شمار می رود. در صورت مشاهده حشرات و جانوران موذی به هیچ وجه به طور خودسرانه اقدامی انجام ندهید. سمپاشی بدون ترک منزل به صورت اصولی به وسیله تجهیزات مناسب در محیط منزل یا محل کار شما اجرا می شود و متخصصین بسیاری بر آن نظارت دارند.

به همین خاطر نیز در اثر انجام آن کوچکترین مشکلی برای شما به وجود نمی آید. برخی از آسیب های ناشی از سمپاشی غیر اصولی به شرح زیر می باشند:

  1. ایجاد مشکلات تنفسی و حساسیت های مختلف برای افراد منزل
  2. سقط جنین در خانم های باردار به دلیل تاثیر گرفتن  از مواد سمی و تنفس مواد مشمئز کننده
  3. مسمومیت های غذایی ناشی از برخورد مواد سمی غیر اصولی با مواد غذایی.

انواع سمپاشی بدون ترک منزل

سمپاشی اصولی سوسک ها: سمپاشی بدون ترک منزل برای بسیاری از حشرات قابل استفاده است. در این زمینه انواع حشراتی مانند سوسک، ساس، کنه کبوتری و... با استفاده از این راهکارهای طبیعی و گیاهی به سرعت از بین می روند.

اما برای استفاده از هر یک از این مواد گیاهی در راستای از بین بردن برخی حشرات، مد نظر قرار دادن برخی نکات حائز اهمیت است. در وهله اول باید این فرایند را در یک زمان درست انجام دهید. بهتر است که برای انجام آن از اردیبهشت تا شهریور اقدام کنید.

تشخیص نوع حشره برای از بین بردن آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که توسط تیم حرفه ای آرامان سم مشخص می شود. در نظر داشته باشید که سوسک ها همه چیز خوارند و در صورتی که برای سیر کردن خود غذایی پیدا نکنند، از تک تک مواد موجود در منزل شما تغذیه می کنند.

به علاوه این جانوران در برابر مواد گیاهی مختلف برای سمپاشی مقاومت بالایی دارند و به همین خاطر این مواد باید بسیار قوی باشند و زیر نظر کارشناسان مربوطه انتخاب شوند.

سمپاشی موریانه ها: همان طور که پیش تر اشاره کردیم یکی از مهمترین مواردی که باید در سمپاشی محیط های مختلف مد نظر قرار دهید، تشخیص دقیق نوع جانوران موذی است که محیط شما را مورد هجوم قرار داده اند. در صورتی که این جانوران به درستی شناسایی شوند، بدون شک از بین بردن آن ها نیز کار ساده ای خواهد شد.

در این میان موریانه ها از خطرناک ترین حشرات موذی هستند که در ساختمان های مختلف پیدا می شوند. اغلب وسایل چوبی موجود در منازل مورد حمله موریانه ها واقع می شوند. موریانه ها این لوازم چوبی را با حمله خود تخریب کرده و آسیب های مالی بسیاری برای شما پدید می آورند. از این رو استفاده از روش های سمپاشی بدون ترک منزل برای از بین بردن آن ها بسیار ضروری است.

شما می توانید، با سمپاشی بدون ترک منزل، محیط را در کوتاه ترین زمان ممکن از وجود این حشرات پاکسازی کنید. در این زمینه باید به ویژگی های طبیعی بدن این جانوران توجه داشته باشید. به طور مثال زندگی موریانه ها به عواملی مانند دسترسی به غذا، رطوبت و دما بستگی دارد و در صورتی که هر سه شرط مزبور برای آن ها فراهم باشد تا سال های سال قادر به ادامه زندگی خواهند بود.

سم پاشی بدون ترک منزل

سمپاشی زنبورها: یکی از حشراتی که استفاده از سمپاشی بدون ترک منزل برای از بین بردن آن ها ضرورت دارد، زنبور است. در سال های اخیر خانه های بسیاری مورد حمله زنبورها قرار گرفته اند و به همین خاطر نیز پیدا کردن راه هایی برای از بین بردن آن ها ضروری تر شده است. این حشرات نیز مانند مورچه ها به صورت کلونی وار زندگی می کنند و به همین خاطر برای از بین بردن کامل آن ها دسترسی به کلونی مورد نظر بسیار تاثیر گذار است و فرایند نابودی آن ها را تسهیل می کند.

زنبورها به جز فواید مهمی که برای بدن دارند، خطراتی نیز برای سلامتی بدن ما به همراه می آورند و به همین خاطر وجود آن ها در محیط زندگی افراد خطر آفرین می باشد. برخی از زنبورها نیش می زنند و سلامت کودکان و بزرگسالان را به خطر می اندازند. به همین خاطر نیز باید از تجمع آن ها در محیط منزل جلوگیری کنید. در این راستا سمپاشی بدون ترک منزل یک راه حل ساده و کاربردی به شمار می رود.

سمپاشی بدون ترک منزل با شرکت آرامان سم

شرکت آرامان سم ،سمپاشی بدون ترک منزل را با استفاده از سموم گیاهی و دستگاه های تخصصی با کیفیت انجام می دهد. پیش از اجرای این فرایند، کارشناسان مربوطه نظرات خود را در مورد انوع حشرات موجود، سموم مورد نیاز برای از بین بردن آن ها و مدت زمان مورد نیاز برای سمپاشی گیاهی اعلام می کنند.

به این ترتیب این فرایند با دقت بیشتری انجام می گیرد. شما می توانید، خدمات سمپاشی بدون ترک منزل را با کمترین هزینه ها در این شرکت سفارش دهید. آرامان سم با سابقه درخشان توانایی بالا در زمینه از بین بردن حشرات را دارا است.

 

سوالات متداول

منظور از سمپاشی بدون ترک منزل چیست؟

شرکت آرامان سم برای برطرف نمودن برخی مشکلات از مواد گیاهی و خوراکی برای دفع حشرات و جانوران استفاده می کند. بنابراین افراد منزل نیازی به تخلیه محیط ندارند.

اهمیت سمپاشی کردن؟

سمپاشی دوره ای توسط تیم حرفه ای از تجمع هر گونه حشره موذی در منزل جلوگیری می کند. بنابراین همیشه منزل شما عاری از هرگونه حشره موذی خواهد بود.

منظور از سمپاشی تضمینی چیست؟

مسلماً مشتری پس از تصمیم سمپاشی کردن در میان شرکت های متعدد دچار سردرگمی می شود. بنابراین شرکت آرامان سم برای جلب اطمینان مشتریان به آنها ضمانت می دهد که پس از سمپاشی از حضور حشرات در امان خواهید ماند.

نکات قابل توجه در سمپاشی ؟

در صورت رویت هرگونه حشره حتماً بلافاصله با شرکت تماس بگیرید. اقدامات خانگی می تواند موجب مقاوم سازی بدن حشرات شوند.

چرا شرکت آرامان سم؟

این شرکت با در نظر گرفتن هزینه مقرون به صرفه در سریع ترین زمان ممکن است بدون ترک منزل، فضای آلوده شده را پاک سازی می کند. علاوه بر این سمپاشی با تضمین پاک سازی را به مشتریان وعده می دهد.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :