آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog

سمپاشی بیمارستان و مراکز درمانی

۲۸ مهر ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

سمپاشی بیمارستان و مراکز درمانی از جمله مهمترین و حساس ترین خدمات سمپاشی شرکت آرامان سم است. نظافت و تمیزی در این مرکزها بسیار مهم بوده و وجود هر گونه آلودگی و کثیفی موجب ایجاد عفونت های خطرناک می شود. چنانچه مسئول مراکز درمانی هستید برای از بین بردن هرگونه حشره ریز و درشت هر چه سریع تر با شرکت خدمات سمپاشی تماس بگیرید. برای ریشه کن کردن حشراتی اعم از سوسک، ساس، موریانه و ... به تخصص لازم نیاز است. بنابراین هرگز در مکان های عمومی از سموم شیمیایی استفاده نکنید.

 سمپاشی بیمارستان ها

 سمپاشی بیمارستان ها

سمپاشی بیمارستان از آن جهت مهم است که بیماران بستری شده از لحاظ سیستم دفاعی ضعیف ترند و آلودگی های ناشی از حشرات زودتر به بیماران منتقل می شود. در واقع در صورت وجود کوچکترین آلودگی، بدن بیماران آن را جذب کرده و دچار مشکلات متعددی می شوند. شرکت سمپاشی آرامان سم برای جلوگیری از ایجاد خطرات احتمالی، سمپاشی سوسک، سمپاشی ساس، سمپاشی کنه و سمپاشی موریانه را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می دهد.

سمپاشی درمانگاه و مراکز درمانی بهتر است به صورت دوره ای و چند ماه یکبار تکرار شود. زیرا احتمال ورود حشرات به درمانگاه زیاد بوده و خطرات ناشی از آنها نیز بالا است. سمپاشی ساس، سوسک و دیگر حشرات باید توسط فردی متخصص و کاربلد صورت بگیرد. در غیر این صورت با پخش مواد شیمیایی مضر ممکن است محیط بیمارستان یا درمانگاه را بیشتر آلوده سازید.

اهمیت سمپاشی درمانگاه ها

سوسک، ساس، کنه، موش و هر جاندار موذی دیگر موجب انتقال انواع بیماری می گردد. علاوه بر این موریانه ها می توانند لوازم چوبی موجود را به مرور زمان نابود سازند. بنابراین سمپاشی دوره ای در درمانگاه ها را نادیده نگیرید و از انتقال میکروب های بیماری زا به بیماران جلوگیری کنید. موثرترین و کاربردی ترین روش پاکسازی آفات و آلودگی تنها سمپاشی اصولی است. بنابراین به صورت خودسرانه نسبت به پاکسازی محیط اقدام عجولانه ای انجام ندهید. برخی فروشگاه ها یک سری سموم شیمیایی برای نابودی حشرات به فروش می رسانند.

این سموم شیمیایی خود آسیب های جدی به سلامت بدن انسان سالم وارد می کند. چه بسا که بیماران از لحاظ قوای جسمی ضعیف تر هستند. سمپاشی درمانگاه کار حساس و مهمی است. بنابراین بهتر است با شرکت معتبر و کاردست در این زمینه قرارداد سالیانه امضا کنید. به طوری که تیم حرفه ای سمپاشی هر چند وقت یکبار با سمپاشی اصولی از ورود هرگونه آلودگی و حشرات موذی جلوگیری کنند.

سمپاشی سوسک در مراکز درمانی

سمپاشی سوسک در مراکز درمانی اهمیت بسیاری دارد. زیرا سوسک های ریز و درشت در مکان های گوناگون ورود کرده و عامل میکروب زا هستند. سوسک ها از تمام نقاط کثیف و آلوده مانند فاضلاب ها خود را به منازل، هتل ها، رستوران ها و مراکز درمانی می رسانند. با ورود سوسک ها به مراکز درمانی خطرهای بسیاری بیماران را تهدید می کند. در واقع سوسک ها آلودگی های متعدد را با خود به دوش می کشند و حضورشان در درمانگاه ها و مراکز این چنینی مساله ناگواری است. هزینه سموم گیاهی برای دفع آلودگی ها ارزان تر از هزینه به خطر انداختن جان انسان ها می باشد.

سمپاشی سوسک در مراکز درمانی

چرا شرکت آرامان سم انتخاب مناسبی برای سمپاشی بیمارستان ها است؟

سمپاشی موش، ساس، سوسک، کنه و ... در درمانگاه ها و مکان های این چنینی یک مساله بسیار مهم تلقی می شود. به طوری که برای سمپاشی بیمارستان ها به تجهیزات مخصوص و سموم غیر شیمیایی نیاز است. شرکت سمپاشی آرامان سم برای جلوگیری از سمپاشی شیمیایی از مواد گیاهی و ارگانیک برای نابودی آفات استفاده می کند. در واقع این شرکت با بهره گیری از سموم گیاهی و خوراکی هیچ ضرر و زیانی به جان و مال انسان وارد نخواهد کرد. این سموم علاوه بر ارگانیک بودن هیچ بوی خاصی نیز ندارد. بنابراین از هیچ لحاظ موجب اذیت و آزار انسان ها نمی شود.

سمپاشی بیمارستان و درمانگاه ها با آرامان سم بسیار ساده و بی دردسر است. زیرا نیازی به تخلیه محیط نبوده و در سریع ترین زمان با حرفه ای ترین تجهیزات عملیات سمپاشی را انجام می دهند.

شرکت آرامان سم برای جلب رضایت مشتریان همیشه در پی یافتن بهترین متدها با کمترین هزینه ها است. دقت و مهارت تیم آرامان سم در بین دیگر رقبا زبانزد است. بنابراین با خیال آسوده سمپاشی درمانگاه یا بیمارستان را به آنها بسپارید. این شرکت خدمات سمپاشی را دلسوزانه با دقت و حرفه ای در کمترین زمان انجام می دهد.

اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود حشرات

درمانگاه ها و بیمارستان ها به دلیل حساسیت مکانی باید مرتباً ضدعفونی و نظافت شوند. هر گونه مواد غذایی باید کاملاً در ظرف سرپوشیده قرار گیرند. به طوری که سوسک ها و دیگر حشرات به منظور ذخیره آذوقه در بیمارستان تجمع نکنند. سمپاشی دوره ای درمانگاه ها و بیمارستان ها مانع از ورود هرگونه حشرات موذی خواهد شد. همکاری با یک شرکت معتبر بسیار در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

تخت های بیمارستان، روتختی، روبالشی و سایر لوازم بهتر است رنگ روشن و سفید انتخاب شوند تا حشرات راحت تر روی آن ها دیده شوند. از قرار دادن گیاهان طبیعی در گلدان ها خودداری کرده و سطل های زباله مرتباً نظافت شوند. شستشوی تمام روتختی ها، روبالشی ها و پتوها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. علاوه بر این موارد در صورت ترک و شکستگی شیشه ها هر چه سریعتر نسبت به تعویض آنها اقدام کنید. همچنین رنگ درب و دیوارهای درمانگاه ها را رنگ روشن رنگ آمیزی می کنند تا هرگونه آلودگی به راحتی دیده شود.

اولین اقدام پس از مشاهده موش، سوسک، ساس و سایر حشرات

در صورت مشاهده هرگونه حشره و جاندار موذی سریعاً درخواست سمپاشی درمانگاه را به صورت تلفنی ثبت کنید. کارشناس مربوطه با دریافت اطلاعات لازم، تیم حرفه ای خود را به آدرس مورد نظر اعزام کرده و محل آلوده به طور کامل مورد ارزیابی قرار می گیرد.

هزینه سمپاشی درمانگاه و بیمارستان ها به مساحت بخش آلوده شده و میزان سموم استفاده شده بستگی دارد. کارشناس شرکت آرامان سم ابتدا محل مربوطه را بررسی کرده و سمپاشی را بر اساس نوع و میزان آلودگی شروع می کند. لازم به ذکر است که هر چقدر سریع تر با شرکت تماس بگیرید میزان آلودگی و هزینه تمام شده کمتر خواهد بود. شما از طریق تماس تلفنی می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان تیم آرامان سم به طور کامل دریافت کنید تا آنها خود را به محل مورد نظر برسانند.

سمپاشی بیمارستان و درمانگاه ها با آرامان سم

عدم سمپاشی مراکز درمانی

عدم سمپاشی مراکز درمانی موجب افزایش آلودگی و افزایش تعداد سوسک ها یا موش ها خواهد شد. بنابراین در صورت مشاهده موش یا هر نوع جاندار دیگر سریعاً به فکر دفع آلودگی باشید. در غیر این صورت روز به روز محل مربوطه آلوده تر و احتمال انتقال بیماری نیز بیشتر می شود. علاوه بر این بیمارستان ها و مراکز درمانی مساحت بزرگی دارند و لحظه به لحظه ممکن است آلودگی از اتاقی به اتاق دیگر منتقل شود.

ساس ها از جمله حشرات ریزی هستند که خود را در درزهای روبالشی و ملحفه ها جای می دهند. تصور کنید ساس ها از روبالشی یک بیمار به تمام روبالشی های موجود در درمانگاه منتقل شوند. آنگاه هم عملیات سمپاشی سخت تر و زمانبرتر خواهد شد هم اینکه هزینه سمپاشی درمانگاه خیلی بیشتر می شود. بنابراین برای جلوگیری از خسارت های ذکر شده، سمپاشی مراکز درمانی را در اولویت قرار دهید.

کاهش اعتبار درمانگاه

وجود موش، سوسک و حشرات موذی علاوه بر انتقال بیماری برای اعتبار درمانگاه خسارت های جبران ناپذیری خواهد داشت. چنانچه بیمار یا همراه بیمار در یک درمانگاه موش، سوسک و حشره مشاهده کند. دیگر هرگز به آن درمانگاه نرفته و دیگران را از وجود آلودگی مطلع می سازد. بنابراین اعتبار درمانگاه با وجود جانداران موذی از بین خواهد رفت.

پس به هیچ وجه از سمپاشی مراکز درمانی غافل نشوید چرا که هزینه خدمات سمپاشی بسیار ارزان تر از هزینه خسارت های عدم سمپاشی تمام خواهد شد. همچنین اگر بازرسان از وجود آلودگی درمانگاه مطلع شوند خسارت های بسیاری را متحمل خواهید شد. سمپاشی به موقع مراکز درمانی بهترین روش برای حفظ اعتبار درمانگاه است.

 

سوالات متداول

چه زمانی با شرکت خدمات سمپاشی تماس بگیریم؟

پیش از رویت آلودگی می توانید برای سمپاشی دوره ای از کارشناسان شرکت آرامان سم مشاوره های لازم را دریافت کنید. همچنین در صورت رویت سوسک، موش، ساس و کنه کبوتری سریعاً با شرکت خدمات سمپاشی آرامان سم تماس بگیرید.

سمپاشی سوسک در درمانگاه ها و بیمارستان ها برای سلامت بیماران خطرناک است؟

شرکت آرامان سم از گیاهان خوراکی و بی بو برای نابودی حشرات استفاده می کند. بنابراین هیچ ضرر و زیانی به سلامت جان انسان وارد نخواهد کرد.

آیا پس از سمپاشی به شستشوی لوازم درمانگاه نیاز است؟

خیر به دلیل بهره گیری از سموم گیاهی و ارگانیک به شستشوی لوازم نیازی نیست.

آیا برای سمپاشی موش و سوسک به تخلیه درمانگاه نیاز است؟

خیر نیازی به تخلیه محیط نیست.

از کجا بفهمیم درمانگاه به سمپاشی نیاز دارد یا خیر؟

از طریق تماس تلفنی کارشناسان شرکت آرامان سم شما را راهنمایی خواهند کرد.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :