آرامان سم، تخصصی ترین شرکت سم پاشی در ایران
blog

سمپاشی ادارات و شرکت ها

۱۸ مهر ۱۴۰۱ ‏0 پرسش و پاسخ

سمپاشی ادارات و شرکتها از جمله مهم ترین خدمات سمپاشی آرامان سم محسوب می شود. هر محیط اداری برای برقراری آرامش روانی کارمندان و پاکسازی حشرات موذی به سمپاشی دوره ای نیاز دارد. در غیر این صورت ممکن است به دلیل تجمع حشرات و یا جانداران موذی، کارمندان نتوانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند. چنانچه صاحب کسب و کار هستید و تا به امروز نسبت به سمپاشی دوره ای اقدامی انجام نداده اید، نگران تجمع حشرات و جانداران موذی نباشید. شما می توانید با یک تماس ساده و ارائه گزارش محل کار درخواست سمپاشی خود را در آرامان سم ثبت کنید.

سمپاشی سوسک، ساس، موش، موریانه و هر نوع حشره دیگر باید اصولی و درست به وسیله تجهیزات مخصوص انجام شود. در غیر این صورت حشرات به مدت کوتاه ناپدید می شوند و مجدد در بخش دیگر تجمع می کنند. به همین دلیل هرگز به صورت خودسرانه نسبت به از بین بردن جانداران موذی اقدام نکنید. اقدامات خودسرانه علاوه بر عدم از بین بردن آفات موجب ضرر به جان و مال صاحب اداره خواهد شد.

سمپاشی ادارات با شرکت آرامان سم

سمپاشی ادارات با شرکت آرامان سم

شرکت آرامان سم با همراه داشتن مجرب ترین افراد توانسته است در زمینه پاکسازی آفات و سمپاشی دوره ای خدمات گسترده ای انجام دهد. این شرکت، خدمات سمپاشی را با ضمانت کتبی به مشتریان عرضه می کند. به همین دلیل مشتریان با خیالی آسوده سمپاشی شرکت و یا اداره را به شرکت آرامان سم می سپارند. لازم به ذکر است که سمپاشی دوره ای در ادارات و شرکت ها نقش مهمی در برقراری آرامش کارمندان و حفظ سلامت آن ها دارد. مخصوصاً در فصل های گرم سال به دلیل تجمع بیشتر حشرات، سمپاشی بسیار مهم تر می شود.

بهترین روش برای سمپاشی ادارات

سمپاشی ادارات باید با تجهیزات مخصوص و از روش اصولی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است به سلامت جان انسان ها آسیب وارد کند. سمپاشی های شیمیایی موجب مسمویت افراد شده و عوارض متعددی به همراه خواهد داشت. به همین دلیل بهترین روش برای سمپاشی ادارات، سمپاشی ارگانیک با استفاده از گیاهان طبیعی و خوراکی است. در بسیاری موارد گزارش شده سمپاشی شیمیایی نه تنها حشرات را از بین نبرده بلکه مقاومت آن ها را در برابر سم افزایش داده است.

سمپاشی سوسک در ادارات نسبت به سایر جانداران رایج تر است. زیرا سوسک ها انواع مختلفی دارند و در محیط های مختلف بیشتر دیده می شوند. صاحبان اداره و شرکت ها توجه داشته باشند که برای دفع هرگونه حشره موذی باید سریعاً با شرکت سمپاشی تماس بگیرند؛ زیرا هر چقدر بیشتر طول بکشد تعداد تخم ریزی سوسک ها بیشتر شده و تعدادشان در محیط بالاتر می رود.

کارشناسان سمپاشی آرامان سم ابتدا محیط آلوده را به طور کامل با ابزارهای مخصوص بررسی کرده و سپس با توجه به میزان آلودگی و نوع آفات پاکسازی را آغاز می کند. میزان سم استفاده شده بر حسب میزان آلودگی تعیین می شود. گرچه سم های استفاده شده کاملاً گیاهی و طبیعی هستند. به طوری که صاحب شرکت و دیگر افراد می توانند در محیط بمانند. در واقع گیاهان استفاده شده هیچ ضرر و زیانی به جان و مال انسان ها وارد نمی کند.

سمپاشی موریانه، سوسک، ساس و هر نوع جاندار موذی دیگر به دقت بسیار نیاز دارد. زیرا حشرات در سوراخ و درزهای موجود در محل خود را پنهان می کنند. در واقع کارشناسان نباید به چشم خود اعتماد کنند بلکه باید کل محیط را به طور کامل پاکسازی نمایند.

اهمیت سمپاشی در ادارات

سمپاشی ادارات، پیشگیری از تجمع حشرات و مراقب های اولیه در ادارات از اهمیت بسیاری برخوردار است. حضور موش و موریانه و جویده شدن سیم های برق خطر آفرین خواهد بود. علاوه بر این حضور هرگونه جاندار موذی و حشرات کثیف موجب انتقال انواع بیماری به انسان ها می شود. به همین دلیل سمپاشی در ادارات از مهم ترین وظایف هر مدیر خواهد بود. اقدامات اولیه یعنی نظافت محیط و بستن درزهای موجود از جمله راه های اولیه برای جلوگیری از ورود حشرات و دیگر جانداران می باشد. تمیز نگه داشتن محیط آشپزخانه و رعایت بهداشت سرویس ها نیز از مهم ترین نکات در هر اداره و شرکت محسوب می شود.

سمپاشی موش، سوسک، ساس و موریانه مهم است؛ زیرا حضور هر یک از این آفات دردسرهای عظیمی به بار خواهد آورد. موش و موریانه کارتن ها و لوازم چوبی موجود در ادارات را به مرور از بین خواهند برد و ضررهای مالی بسیاری به مدیر وارد خواهد کرد.

اهمیت سمپاشی ساس

ساس حشرات ریز و انگل زایی هستند که با مکیدن خون گرم انسان ها زنده می مانند. بنابراین می توانند انواع بیماری را به بدن انسان وارد کنند. ساس ها ممکن است روی لوازم چوبی و سایر لوازم باقی بمانند و به دلیل ریز بودن به چشم نمی آیند. ساس ها در محیط آلودگی ایجاد می کنند. بنابراین باید هر چه سریع تر نسبت به از بین بردنشان اقدام کنید. چنانچه از تجمع ساس ها در محل کار مطلع هستید، هر چه سریع تر با شرکت خدمات سمپاشی تماس بگیرید. سمپاشی آفات بهتر است پیش از پیشرفت آلودگی در مراحل ابتدایی صورت بگیرد. در غیر این صورت ممکن به زمان و هزینه بیشتری نیاز پیدا کند.

اهمیت سمپاشی موش در ادارات

اهمیت سمپاشی موش در ادارات

سمپاشی موش در ادارات مانند دیگر جانداران موذی بسیار اهمیت دارد. همانطور که می دانید در هر اداره یا شرکتی تعداد بسیار زیادی سیم برق موجود است. در صورت وجود موش در محیط و جویده شدن سیم های برق ممکن است آتش سوزی رخ دهد و صدمات و ضررهای بسیاری به شرکت وارد شود. علاوه بر این موش ها بسیار کثیف هستند و انواع بیماری خطرناک به انسان ها منتقل می کنند. با پیدایش موش در محیط کارمندان اداره آرامش روانی نخواهند داشت و راندمان کاری شرکت افت پیدا خواهد کرد.

بنابراین برای سمپاشی موش ها هر چه سریع تر با شرکت آرامان سم تماس بگیرید. این شرکت دارای تیم حرفه ای و متخصص است و در کوتاه ترین زمان بدون جابجایی میزها می تواند محل کار شما را از موش، سوسک، ساس و دیگر آفات پاکسازی کند. استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک مهم ترین مزیت خدمات شرکت آرامان سم محسوب می شود. به همین دلیل مشتریان این شرکت از خدمات آنها بسیار رضایت دارند. البته هدف اصلی این شرکت نیز جلب رضایت مشتریان است.

هزینه سمپاشی ادارات

برآورد هزینه سمپاشی به عوامل متعددی بستگی دارد. ممکن است هزینه سمپاشی در شرکت های مختلف، متفاوت باشد. زیرا کیفیت کار هر شرکت با دیگری فرق دارد. بنابراین شما برای مطلع شدن از هزینه سمپاشی بهتر است با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و از کارشناس بخواهید که هزینه سمپاشی اداره شما را برآورد کند. به طور کلی مساحت محل کار، نوع آفات، میزان کیفیت، میزان تخصص افراد و میزان آلودگی روی قیمت سمپاشی تاثیر گذار است. برخی مواقع محل مورد نظر با یک بار سمپاشی به طور کامل پاکسازی نمی شود و به سمپاشی مجدد نیاز خواهد بود. در چنین شرایطی مسلماً سم بیشتری استفاده شده و هزینه سمپاشی نیز بالاتر می رود.

چرا آرامان سم بهترین شرکت برای سمپاشی ادارات است؟

آرامان سم برای دفع جانداران موذی از هیچ مواد شیمیایی استفاده نمی کند. در واقع این شرکت خدمات خود را به صورت ارگانیک و با مواد طبیعی انجام می دهد. به طوری که حضور افراد در محیط هیچ مشکلی برای سلامتی آن ها ایجاد نمی کند. عدم نیاز به ترک محل یکی از مهم ترین مزایای خدمات سمپاشی آرامان سم است. علاوه بر این احساس مسئولیت در تیم آرامان سم کاملاً مشهود است. با تماس مشتری کارشناس مربوطه به تیم اطلاع داده و سریعاً تیم متخصص خود را به آدرس محل کار مشتری می رساند. هر چقدر سرعت عمل تیم بیشتر باشد، مسلماً سریع تر عملیات دفع آفات انجام خواهد شد. مهم ترین هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان است. به همین دلیل سعی کرده محل آلوده را به نحو احسن در سریع ترین زمان پاکسازی کند.

شرکت آرامان سمهزینه گزاف و بیهوده از مشتری دریافت نخواهد کرد. کارشناس مربوطه کاملاً محل آلوده را بررسی کرده و متناسب با شرایط موجود قیمت نهایی را تعیین می کند. در واقع آرامان سم سعی کرده قیمت ها را منصفانه تعیین کند تا افراد به دلیل پرداخت هزینه از سمپاشی دوره ای منصرف نشوند.

سوالات متداول

آیا برای سمپاشی ادارات به تخلیه اداره نیاز است؟

خیر حتی افراد نیز می توانند در اداره حضور داشته باشند.

پس از سمپاشی آفات به طور کامل از بین خواهند رفت؟

شرکت آرامان سم کیفیت کار خود را به مشتریان تضمین می کند.

آیا می توان با خرید سم خودمان محیط اداره را سمپاشی کنیم؟

خیر سمپاشی حشرات به ابزار و تخصص لازم نیاز دارد.

هزینه سمپاشی ادارات چقدر است؟

هزینه سمپاشی بر اساس میزان آلودگی و متراژ اداره تعیین می شود.

بهترین زمان برای سمپاشی دوره ای چه زمانی است؟

پاسخ این سوال به نوع آفات بستگی دارد. برای مشورت بیشتر می توانید با شرکت تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :